شناسهٔ خبر: 1483509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به اینچئون

سوریان: مدال‌های کشتی به کاروان ایران کمک می‌کند

خبرگزاری تسنیم: فرنگی‌کار کشتی کشورمان گفت: مدال های کشتی می‌تواند به کاروان ورزشی ایران کمک شایانی کند و امیدوارم مانند گوانگژو ۴ مدال طلای فرنگی و ۳ مدال آزاد در این دوره هم کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، حمید سوریان که در سالن وزنه‌برداری مسابقات آسیایی حضور داشت، گفت: مدال های کشتی می‌تواند به کاروان ورزشی ایران کمک شایانی کند و امیدوارم مانند گوانگژو 4 مدال طلای فرنگی و 3 مدال آزاد در این دوره هم کسب شود. امیدواری ما برای کسب مدال در سنگین وزن فرنگی زیاد است.

وی ادامه داد: باید تمام تمرکز ما برای این رقابت‌ها باشد. مسابقات جهانی مربوط به 10 روز گذشته است و باید الان توجه ما به بازی‌های آسیایی باشد. همه کشورها در این مسابقات برای کسب مدال آمده‌اند و سطح رقابت‌ها بسیار بالاست.

قهرمان المپیک و جهان عنوان کرد: هدف اصلی من المپیک 2016 ریو است و امیدوارم بتوانم در آن مسابقات نیز پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم. دلیل عدم حضورم در این رقابت‌ها نزدیکی بین دو مسابقه جهانی و آسیایی و وزن کم کردن زیاد بود که کادرفنی به این نتیجه رسید که تیم ملی در این مسابقات در هفت وزن که قانونی است شرکت کند و در وزن من نماینده‌ای از ایران نخواهد بود.

انتهای پیام/




 

نظر شما