شناسهٔ خبر: 1483345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گزارش خبرنگار برنا از اینچئون؛

تقدیر آیان از سوریان و دبیر/ تعجب از ناکامی نصیرشلال

رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری با کشتی گیران کشورمان صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار برنا از اینچئون، در حاشیه مسابقات وزنه برداری دسته ١٠٥ کیلوگرم، تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری و و حمید سوریان قهرمان 7 دوره مسابقات جهان و المپیک و علیرضا دبیر نایب رییس کمیته ملی المپیک و قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک دیدار و گفت و گو کردند.
 
تاماش آیان در این دیدار از حضور این دو قهرمان ایرانی به عنوان میهمانان ویژه مسابقات وزنه برداری بازیهای آسیایی تقدیر کرد. آیان همچنین مدال های وزنه برداران این وزن را اهدا کرد. او قبل از اهدای مدال ها به میان وزنه برداران مدال آور رفت و با آنها خوش و بش کرد. حرص خوردن های رضازاده در جایگاه ویژه در نوع خود جالب توجه بود.
 
علی مرادی به رضازاده با حرکت دست در مورد وزنه زدن شلال توضیح داد. صحبت های همراه با ناراحتی رضازاده با دبیر و سوریان نیز در جایگاه ویژه از نکات قابل توجه بود.
 
در مسابقات امروز، کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران احمد دنیامالی و گروهی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از نزدیک شاهد رقابت نواب نصیرشلال با رقبای خود از شش کشور دیگر بودند.
از ساعاتی دیگر نیز این مسابقات با رقابت وزنه برداران فوق سنگین دنبال می شود.

ناکامی وزنه بردار سنگین وزن کشورمان در حرکت دوضرب بازی‌های آسیایی اینچئون موجب تعجب و ناراحتی مسئولان ورزش کشورمان که در سالن حضور داشتند، شد.

پس از ناکامی نواب نصیرشلال حسین‌رضازاده، کیومرث‌هاشمی، علیرضا دبیر و حمید سوریان ضمن تعجب شدید از این موضوع بسیار ناراحت شدند. این ناراحتی تا جایی بود که رئیس کمیته ملی المپیک در حین ترک سالن و سوار شدن به ماشین اشاره کرد که نواب در تهران وزنه 230کیلوگرمی را زده اما در اینجا نتوانست این کار را انجام دهد. وزنه بردار عراقی شیعه است و در هنگام وزنه زدن فریاد می‌زد «یاعلی». وزنه برداری پس از ناکامی در حرکت آخر خود گریه کرد.

نظر شما