شناسهٔ خبر: 1483274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گزارش خبرنگار برنا از اینچئون؛

ناکامی غیرمنتظره در وزنه برداری/ نصیرشلال اوت شد

وزنه بردار وزن 105 کیلوگرم کشورمان در کمال ناباوری اوت شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار برنا از اینچئون، در ادامه بازی‌های آسیایی در 2014 اینچئون، امروز رقابت‌های وزنه‌برداری دسته 105 کیلوی با حضور 7 وزنه‌بردار از جمله نواب نصیرشلال از کشورمان آغاز شد.

در حالیکه در این وزن به کسب یک مدال از سوی نواب نصیرشلال امیدوار بودیم، وزنه بردار دسته 105 کیلوی ایران در یک ناکامی غیرمنتظره از دور رقابت ها اوت شد.

نصیرشلال در اولین حرکت خود در حرکات یکضرب وزنه 176 کیلویی را به خوبی مهار کرد. وی برای دومین حرکتش وزنه 181 کیلویی را انتخاب کرد که در مهار آن نیز موفق بود و با قدرت بالایی این وزنه را بالای سر برد.

نصیرشلال برای سومین بار وزنه 184 کیلویی را انتخاب کرد که این بار در مهار آن ناموفق بود تا کار وی با ثبت وزنه 181 کیلویی به پایان برسد. وی در این بخش با مقام سومی به کار خود پایان بخشید. البته وزنه بردار عراقی نیز این وزنه را ثبت کرد اما به دلیل وزن کمتر نواب او به جایگاه سوم یکصرب رسید تا برای کسب مدال امیداور باشد.

در حرکت دوضرب نواب در کمال شگفتی هر سه وزنه خود را از دست داد تا اوت شود. او ابتدا در مهار وزنه 217 کیلوگرم ناکام بود و در دو حرکت بعدی نتوانست وزنه 219 کیلوگرم را مهار کرد و در کمال شگفتی اوت شد تا یک مدال مسلم را از دست بدهیم.

نظر شما