شناسهٔ خبر: 14804234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح نخستین مدرسه خیرساز بنیاد سبز علوی

خبرگزاری صداوسیما

نخستین مدرسه خیرساز به همت بنیاد وفاق سبز علوی در یاسوج افتتاح شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مدیرعامل بنیاد وفاق سبز علوی میزان اعتبار هزینه شده برای این  افتتاح نخستین مدرسه خیرساز بنیاد سبز علوی در کشور مدرسه را بیش از هفت میلیارد ریال اعلام کردو گفت: دبستان 6   کلاسه  وفاق سبز علوی که  اجرای آن از  خرداد پارسال آغاز شد،  نخستین مکان آموزشی ساخته شده به همت این موسسه خیریه در کشور و این استان است.
امیرحسین رستمی اهدای بیش از 8 هزار جلد کتاب با عناوین  گوناگون به کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد را از دیگر اقدام های این موسسه خیریه در زمینه توسعه فضای علمی و فرهنگی استان اعلام کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: این دبستان در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با زیربنای 409 مترمربع در یک طبقه ساخته شده است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در آیین اقتتاح این مدرسه گفت: مدرسه سازی و مسجدسازی به عنوان دو کانون توسعه فرهنگی و معنوی از مقدس ترین، با ارج ترین و با فضیلت ترین امور در پیشگاه خداوند قادر و متعال است.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: امر مقدس، خیرخواهانه و خداپسندانه مدرسه سازی باید به یک فرهنگ در میان مردم بویژه متمکنین جامعه تبدیل شود.

نظر شما