شناسهٔ خبر: 14621279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری یک باند اراذل و اوباش در کرج

نمایندگی البرز

رییس پلیس كرج از دستگیری اعضای یك باند اراذل و اوباش در این شهرستان پنج دقیقه بعد از آخرین شرارت خبر داد.

صاحب‌خبر -

رییس پلیس كرج از دستگیری اعضای یك باند اراذل و اوباش در این شهرستان پنج دقیقه بعد از آخرین شرارت خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ساعت سه بامداد اواخر خرداد ماه شهروندی طی تماس تلفنی با مركز فوریتهای پلیسی 110 اعلام كرد كه تعدادی اراذل و اوباش با استفاده از یك دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ در فلكه اول فردیس اقدام به سرقت از مغازه لباس فروشی و تخریب شیشه‌های كافی نت و همچنین سرقت از یك مغازه كیف فروشی كرده و بلافاصله از صحنه جرم متواری شده‌اند.

وی اضافه كرد: با توجه به اهمیت موضوع، بررسی و پیگیری آن از طریق كلانتری 23 فردیس در دستور كار قرار گرفت و با توجه به اینكه واحد گشت در نزدیكی محل وقوع جرم در حال انجام وظیفه بود، بلافاصله به تعقیب متهمان پرداخته و سرانجام پنج دقیقه بعد از دریافت گزارش مردمی خودروی مورد نظر را در یكی از میادین فردیس مشاهده و بلافاصله دستور ایست از سوی ماموران صادر شد.

وی ادامه داد: سرنیشنان خودرو به محض مشاهده خودرو گشت پلیس، اقدام به فرار كردند اما متعاقب تعقیب و گریز ماموران پس از طی مسافتی خودرو را متوقف كردند كه در این هنگام سرنشینان آن هركدام به مسیرهاي مختلف متواری شدند.

خیرخواهان اظهار كرد: ماموران كلانتری برای جلوگیری از فرار متهمان، تعقیب و گریز را ادامه و سرانجام در حالی كه اراذل و اوباش فراری قصد داشتند با درگیری از دست ماموران متواری شوند، با قاطعیت زمین گیر و دستگیر شدند.

وی بیان كرد: متهمان به همراه خودرو توقیفی به كلانتری 23 فردیس منتقل و در بازرسی از خودرو تعدادی اموال مسروقه كشف و تحویل مالباختگان شد.

وی در پايان گفت: اراذل و اوباش دستگیر شده به همراه پرونده متشكله به اتهام سرقت، شرارت، تخریب و برهم زدن نظم عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهاي پيام

نظر شما