شناسهٔ خبر: 14586395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربیان لیگ برتری از بازیهای فردا گفتند+فیلم

سرمربیان تیمهای استقلال،پرسپولیس،پیکان،پدیده،سایپا و صبا از بازی فردای تیمهای خود گفتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از مسابقه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال برابر تیم پیکان گفت: مجید جلالی سرمربی پیکان مربی بزرگی است که فردا برابر استقلال سیصدمین مسابقه خود را مربیگری می کند ، تفکرات این مربی از تیم پیکان ، تیمی سمج و مستحکم ساخته است.
وی افزود: ما میهمان هستیم و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم، برنامه ریزی کردیم و آماده مسابقه هستیم.
وی درباره خط خوردن آرش افشین و میثم مجیدی از لیست 18 نفره تیم استقلال در مسابقه با پیکان گفت: مجبور بودیم دو بازیکن را برای این مسابقه کنار بگذاریم ضمن اینکه حاج محمدی بطور یقین در نیم فصل از ما جدا نخواهد شد.
وی افزود: درست است که در دفاع مشکلاتی داریم و هنوز به ترکیب دلخواه نرسیده ایم اما نظرم نسبت به یعقوب کریمی عوض شده است و اطمینان داریم این بازیکن به شرایط ایده آل خواهد رسید هرچند قرار است در بخش دفاعی یک بازیکن به ترکیب اضافه کنیم.
وی درباره تعطیلات لیگ به دلیل مسابقات تیم ملی فوتبال در چارچوب جام جهانی هم گفت: برنامه ریزی کردیم و نوع تمرینمان را براساس برنامه سازمان لیگ که دقیق است پیش می بریم نباید به تیم ملی فشار آورد چرا که در یک عرصه بزرگ فعال است.

صحبتهای منصوریان
****************

مجید جلالی هم در نشست خبری پیش از مسابقه برابر استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت: فرصتی ایجاد شده برای اثبات شایستگی ها، برای رسیدن به اهداف احتیاج به زمان بیشتری داریم.
وی افزود: بین مسابقه تراکتور و استقلال سه روز فرصت داشتیم که عملا نمی توانستیم تمرین خوبی داشته باشیم اما روشهایی بکار بردیم که تاثیر آن را در آینده خواهید دید.
جلالی گفت: درباره داوری فصل گذشته صحبتهای زیادی کردم ، قصد داشتم این فصل چیزی نگویم و خودم را کنترل کنم اما جداً در این سه مسابقه از داوری لطمه خوردیم و باید بگویم در این بخش ، حاکمیت زور دیده می شود.
وی درباره آرش برهانی هم گفت: آرش دیر به ما پیوست اما در مسابقه با استقلال در فهرست 18 نفره حضور دارد.

صحبتهای جلالی
**************

برانکو ایوانکوویچ هم در نشست خبری پیش از مسابقه پرسپولیس و صبا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت : این آخرین بازی قبل از تعطیلی لیگ است صبا در انتظار ماست تیمی که پارسال خیلی مشکل مقابلش داشتیم و حالا  یک تیم جدید است.
سرمربی تیم پرسپولیس افزود : بازی با صبا کار آسانی نخواهد بود، انتظار من ازهواداران  این است که مانند مسابقه با فولاد به ورزشگاه بیایند.
برانکو افزود:‌ در تیم تنها یک مشکل کوچک برای سید جلال حسینی به وجود آمده بودکه مشکل برطرف شد و برای بازی آماده خواهد شد، بقیه بازیکنان تیم آماده هستند به جز آرام‌طبع که به تازگی به جمع ما ملحق شده است.
سرمربی پرسپولیس گفت:  وقتی در خانه مقابل رقبا بازی می‌کنیم حریف راه‌های نفوذ را می‌بندد و این کار را سخت می‌کند در این گونه بازی‌ها گل اول بسیار کلیدی است.
برانکو  گفت: یک دروازه‌بان خیلی خوب جذب کرده‌ایم  او باید رقیب بیرانوند باشد ما 50 بازی در این فصل داریم و مهم است که نیمکت قوی داشته باشیم.
سرمربی پرسپولیس گفت : دیروز بیانیه‌ای از سوی من در سایت باشگاه منتشر شدکار ما حرفه‌ای است و بازیکن حرفه‌ای هم حق دارد به دنبال شرایط بهتر باشد و هر جا بهتر است به آنجا برود رضائیان و سایر بازیکنان هم همین راه را رفته‌اند، ما تیم را بسته‌ایم و از کادرمان راضی هستم دیگر جایی برای رضائیان نداریم. 
وی افزود: طارمی در هر سه بازی ما بازی کرد وحید امیری هم با کیفیت خوب برای ما بازی می‌کند قبلا هم گفته‌ام طارمی دو ماهی بود با تیم ما تمرین نداشت و هفته به هفته باید شرایط بهتری پیداکند.

صحبتهای برانکو
*************

صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت : بازی سختی  پیش رو داریم پرسپولیس تیم قابل احترامی است اما مسابقه  سختی برابر ما خواهد داشت.
سرمربی صبا  افزود: امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی قابل قبول و تاکتیکی برابر پرسپولیس به  حداکثر امتیاز برسیم. 
مرفاوی گفت : برنامه تمرینی را با توجه به بازی با پرسپولیس طراحی کردیم  فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد ولی امیدوارم بازیکنانم بازی خوبی را ارائه کنند و چیزی که از آنها می‌خواهم را در زمین به اجرا بگذارند.
 سرمربی صبا گفت : مخالف تعطیلات بخاطر حضور تیم ملی در رقابتهای انتخابی جام جهانی نیستم اتفاقا از تعطیلی لیگ استقبال می‌کنم چون ما دیر شروع کردیم و به همین خاطر در سه بازی اول مشکل فنی داشتیم و این تعطیلی می‌تواند  به ما کمک کند .
وی  افزود: بعد از بازی سه روز بچه‌ها استراحت می‌کنند سپس تمرینات را در تهران ادامه می‌دهیم و 4 روز اینجا هستیم و بعد از آن راهی اردو می‌شویم. 
مرفاوی گفت : هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ابتدا برای کی امتیاز به زمین می رویم اما اگر شد سه امتیاز را می گیریم همه تیم‌ها نه فقط تیم من فقط برای یک امتیاز به میدان می‌روند و بعد از آن هدف‌شان سه امتیاز است.

صحبتهای مرفاوی
**************

حسین فرکی در  نشست خبری پیش از مسابقه با پدیده در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال گفت : ما چهارمین هفته لیگ شانزدهم را  در حالی پشت سر می‌گذاریم  که  باید به مصاف دومین نماینده استان خراسان برویم.
سرمربی سایپا افزود :پدیده  تیمی بسیار خوب است  که ماننده ما  یک شکست و یک پیروزی در کارنامه دارد پدیده در مجموع سه بازی 4 امتیاز گرفته است باید از  شرایط میزبانی استفاده کنیم  و بتوانیم قبل از تعطیلات 7 امتیاز بگیریم.
فرکی  گفت: صحبت‌هایی را با برانکو انجام داده‌ایم  در فاصله تعطیلات سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی خواهیم داشت.
وی افزود: امیدوارم مشکلاتی که در مورد البسه ما وجود دارد حل شود.
سرمربی سایپا گفت : در سه چهار سال اخیر معمولا تعطیلات زیاد داشتیم  و خیلی‌ها موافق بودند و عده‌ای هم مخالف ولی این بستگی به شرایط تیم‌ها دارد به اعتقاد من این وقفه در حال حاضر می‌تواند به سایپا کمک کند.


صحبتهای فرکی
*************

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از مسابقه با سایپا درهفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت:برابر سایپا ما  میهمان هستیم و کار سخت تری برابر این تیم داریم .
سرمربی پدیده افزود:‌ در سه بازی اول 4 امتیاز گرفته‌‌ایم امیدوارم  در بازی فردا اشتباهات بازی با نفت را مرتکب نشویم.
وی درباره تعطیلی لیگ گفت : این مسئله به ضرر تیم‌هایی است که کارهایشان را با برنامه شروع کرده‌اند تا با شرایط بدنی خوب و هماهنگی تاکتیکی لازم در هفته‌های اول و دوم به وضعیت مطلوب برسند. 
مهاجری افزود: این تعطیلی توفیق اجباری است که به خاطر تیم ملی نصیب تیم ما شده است  در تعطیلات دوباره باید تیم‌ها دو سه بازی تدارکاتی انجام دهند و این مسئله برای تیم‌ها هزینه‌بر است.
مهاجری در مورد شرایط سایپا گفت:‌ سایپا تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خوبی دارد حسین فرکی دیگر نیاز به تعریف و تمجید من ندارد امید دارم فردا دو تیم فوتبال جذابی را به نمایش بگذارند.
وی در مورد مصدومان تیمش گفت:‌میلاد کمندانی، حمزه خذیراوی و حسین مهربان سه مصدوم‌ ما هستند.



نظر شما