شناسهٔ خبر: 14584689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برانکو :هیچ مشکل و دشمنی با رضاییان ندارم

سرمربی پرسپولیس گفت : اینکه رضاییان در تیم ما نباشد مربوط به تصمیم حرفه ای رامین است من هیچ دشمنی با این بازیکن ندارم .

صاحب‌خبر -

برانکو :هیچ مشکل و دشمنی با رضاییان ندارم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از مسابقه پرسپولیس و صبا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت : این آخرین بازی قبل از تعطیلی لیگ است صبا در انتظار ماست تیمی که پارسال خیلی مشکل مقابلش داشتیم و حالا یک تیم جدید است.
سرمربی تیم پرسپولیس افزود : بازی با صبا کار آسانی نخواهد بود، انتظار من ازهواداران این است که مانند مسابقه با فولاد به ورزشگاه بیایند.
برانکو افزود:‌ در تیم تنها یک مشکل کوچک برای سید جلال حسینی به وجود آمده بودکه مشکل برطرف شد و برای بازی آماده خواهد شد، بقیه بازیکنان تیم آماده هستند به جز آرام‌طبع که به تازگی به جمع ما ملحق شده است.
سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی در خانه مقابل رقبا بازی می‌کنیم حریف راه‌های نفوذ را می‌بندد و این کار را سخت می‌کند در این گونه بازی‌ها گل اول بسیار کلیدی است.
برانکو گفت: یک دروازه‌بان خیلی خوب جذب کرده‌ایم او باید رقیب بیرانوند باشد ما 50 بازی در این فصل داریم و مهم است که نیمکت قوی داشته باشیم.
سرمربی پرسپولیس گفت : دیروز بیانیه‌ای از سوی من در سایت باشگاه منتشر شدکار ما حرفه‌ای است و بازیکن حرفه‌ای هم حق دارد به دنبال شرایط بهتر باشد و هر جا بهتر است به آنجا برود رضائیان و سایر بازیکنان هم همین راه را رفته‌اند، ما تیم را بسته‌ایم و از کادرمان راضی هستم دیگر جایی برای رضائیان نداریم.
وی افزود: طارمی در هر سه بازی ما بازی کرد وحید امیری هم با کیفیت خوب برای ما بازی می‌کند قبلا هم گفته‌ام طارمی دو ماهی بود با تیم ما تمرین نداشت و هفته به هفته باید شرایط بهتری پیداکند.

نظر شما