شناسهٔ خبر: 1455030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون

فرزام: بانوان از همان ابتدا استارت خوبی داشتند/ امیدوارم فردا روز خوب ما باشد

مربی تیم ملی روئینگ بانوان اعتقاد دارد با وجود شرایط جوی خاص، بانوان ایرانی شروع خوبی در مسابقات امروز داشتند.

صاحب‌خبر -

افشین فرزام مربی تیم ملی روئینگ بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون، درباره عنوان سومی تیم ملی روئینگ 4 نفره بانوان گفت: مسابقه امروز شرایط خاص خودش را داشت. هم باران شدید بود و هم باد مخالف می‌وزید. هر تیمی اشتباه می‌کرد مدال را از دست می‌داد. بانوان از همان ابتدا استارت خوب و بدون اشتباهی داشتند و با وجود اینکه کره‌ای‌ها سخت کار کرده بودند توانستند آنها را پشت سر بگذارند.

وی درباره حضور رحمانی در روئینگ تک نفره، اظهار داشت: اگر یکی از اعضای روئینگ 4 نفره را در تک نفره می‌گذاشتم مدال می‌گرفت در این صورت مدال 4 نفره را از دست می‌دادیم. ما ترجیح دادیم 4 مدال داشته باشیم تا اینکه یک مدال در تک نفره کسب کنیم.

مربی تیم ملی بانوان درباره اینکه در دوره قبلی آنها برنز گرفتند و امسال هم این برنز تکرار شد، تصریح کرد: امسال شرایط سخت‌تر بود. در دوره قبل چین میزبان بود و مدعی، امسال کره‌جنوبی هم به جمع مدعیان اضافه شده است. از طرفی هنگ‌کنگ و ویتنام هم خوب بودند. ما سال قبل در 3 ماده شرکت کردیم و یک مدال گرفتیم، اما امسال دو مدال در انتظار است. امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و مدال‌های بیشتری بگیریم. ورزشکاران تلاششان را کردند، اما مسابقه همین است.

انتهای پیام/د

نظر شما