شناسهٔ خبر: 14543264 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند خبر داد

آغاز ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور دماوند

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از آغاز ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه همزمان با انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری سال 95 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور دماوند، مهدی یداللهی با اشاره به آغاز ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه همزمان با انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری سال 95 اظهار کرد: پذیرش بدون آزمون این دانشگاه در نیمه دوم مردادماه سال جاری همزمان با ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت‌نام کنند.

وی افزود: امسال نیز همچون سال گذشته پذیرش بدون آزمون دانشگاه در ایام انتخاب رشته داوطلبان انجام می‌شود و کلیه داوطلبان و علاقه‌مندان ورود به دانشگاه پیام نور می‌توانند از طریق ثبت‌نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه سازمان سنجش اعلام کرده، نتایج کنکور سراسری از 18 تا 20 مردادماه اعلام خواهد شد و سه روز پس از آن امکان ثبت‌نام و انتخاب رشته بدون کنکور فراهم می‌شود و دفترچه ثبت‌نام بدون آزمون همزمان با اعلام نتایج و آغاز انتخاب رشته در پایگاه سازمان سنجش قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با اشاره به پیشرفت و توسعه کمی و کیفی دانشگاه در سال‌های اخیر گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر با بهره‌گیری از مدرن‌ترین شیوه‌های آموزش مجازی، بزرگ‌ترین دانشگاه کشور در این زمینه است.

یدالهی همچنین افزود: بسترهای مناسب برای جذب بیش از پیش داوطلبان آزمون سراسری سال 95 در دانشگاه پیام نور با ارائه امکانات پیشرفته علمی ـ آموزشی و ارتقای زیرساخت‌های آموزش مجازی و الکترونیکی نظیر سامانه آموزش الکترونیکی، موبایل بوک، IPTV و بسته‌های آموزشی که نیاز دانشجویان را به حضور فیزیکی در کلاس درس می‌کاهد، ایجاد شده است.

وی با اشاره به تعامل سازنده بین مسؤولان شهرستان دماوند و دانشگاه اظهار امیدواری کرد که در آستانه ایام انتخاب رشته و سال جدید تحصیلی، دانشگاه را از هر لحاظ آماده پذیرایی از دانشجویان کنیم.

انتهای پیام/67015/ن

نظر شما