شناسهٔ خبر: 1453933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گزارش خبرنگار برنا از اینچئون؛

عباسی: برای طلا جنگیدیم/ زنان ایرانی قوی هستند

ملی‌پوش روئینگ کشورمان گفت: با این مدال دیده شدیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار برنا از اینچئون، سولماز عباسی ملی پوش روئینگ چهار نفره بانوان ایران می گوید با مدالی که گرفتند ورزشکاران زن ایران دوباره دیده شدند.

عباسی پس از کسب مدال برنز دختران ایران در روئینگ سبک وزن چهار نفره بازیهای آسیایی 2014، گفت: به خاطر این مدال هیجان زده هستیم. مسابقه خیلی سختی بود. البته ما از قبل تصویرسازی کرده بودیم تا برای مدال طلا با چین بجنگیم که حالا مدال برنز گرفتیم و این هم مدال خوب و باارزشی است.

عباسی درباره مسابقه دادن زیر بارش شدید باران گفت: ما در چین چند باری در چنین وضعیتی تمرین کرده بودیم و برایمان این اوضاع غریبه نبود اما کره جنوبی و اندونزی کپ کردند و شاید به این شرایط عادت نداشتند که مدال نگرفتند.

وی درخصوص کسب اولین مدال قایقرانی توسط بانوان هم گفت: با این مدال بانوان ایرانی باز هم دیده شدند و امیدوارم توجه به ورزش بانوان بیشتر از این شود. من نگاه جنسیتی به این موضوع ندارم اما امیدوارم این مدالها بر جامعه زنان تاثیر بگذارد چرا که زنان ایرانی همیشه نشان داده اند که چقدر قوی هستند.
 
عباسی که فردا باید در فینال یک ماده دیگر مسابقه دهد، همچنین گفت: امیدوارم خوب ریکاوری کنم و آماده فینال فردا شوم. این مدال برنز خیلی به من انگیزه داده است.

نظر شما