شناسهٔ خبر: 14492957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

معاون اول رئیس جمهور در نشست استانداران:

روحانی "مظلوم‌ترین" رئیس‌جمهور ایران است

جهانگیری اظهار داشت: شخص آقای دکتر روحانی در مقایسه با بقیه روسای جمهور ایران، مظلوم‌ترین رئیس جمهور ایران است. خودم در تاریخ سیاسی کشور بودم و می‌توانم این اظهارنظر را کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم آنلاین»، تسنیم نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز شنبه در نشست استانداران سراسر کشور با موضوع بررسی راهکارهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه منطقه‌ای، طی سخنانی گفت: اخر این هفته، جلسه مشترک دولت و استانداران برگزار می‌شود و نکات اقتصاد مقاومتی در آنجا هم مطرح خواهد شد.

وی افزود: شخص آقای دکتر روحانی در مقایسه با بقیه روسای جمهور ایران، مظلوم‌ترین رئیس جمهور ایران است. خودم در تاریخ سیاسی کشور بودم و می‌توانم این اظهارنظر را کنم.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: اینجور رئیس جمهور را مورد تهاجم قراردادن، واقعا بی‌سابقه است آن هم رئیس جمهوری که گره‌های اقتصادی کشور را باز کرده است.

جهانگیری ادامه داد: اگر بحث انتخابات است، دوستان بیایند رقابت کنند و مردم تصمیم خواهند گرفت که چه کسی باشد، اما این شیوه تخریب علیه رئیس‌جمهوری که شخصیت روحانی است و سمت‌های مختلف سیاسی کشور را داشته است، درست نیست؛ حرف‌های بدی زده می‌شود و این حرف‌ها علیه شخص دوم کشور خیلی سخیف است.

وی با بیان اینکه با برجام وضعیت ما بهتر شده است، افزود: انگار کسانی که این شرایط را به‌وجود آوردند، طلبکار شده‌اند؛ یادشان رفته چه حجم منابعی داشتند و چگونه منابع کشور را هدر دادند. خوشحال می‌شویم که اگر در مسیری منحرف شدیم، با تذکر رهبری به مسیر اصلی برمی‌گردیم و هیچ علاقه‌ای نداریم هزینه ای بر دوش رهبری بگذاریم و تمامی تصمیمات و مسئولیت کارها در دولت، با خود دولت است و هیچ هزینه‌ای روی دوش رهبری نخواهیم گذاشت.

نظر شما