شناسهٔ خبر: 14492154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به شرکت نکردن چند ملی پوش در مراسم رژه ریو

ریو - ایرنا - «امیر خوش خبر» سرپرست تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه واکنش ها در خصوص شرکت نکردن سه ملی پوش والیبال ایران در مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو را برای تیم و کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک خطرناک توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

سعید معروف، شهرام محمودی و محمد موسوی سه ملی پوش والیبال ایران شب گذشته در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2016 ریو شرکت نکردند. یکی از ملی پوشان نیز با انتشار عکس و متنی در شبکه های اجتماعی، البته به صورت ضمن دلایل نرفتن خود و دو ملی پوش دیگر را ندادن لباس فرم به سرپرست تیم عنوان کرد.
سرپرست تیم ملی والیبال روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: حضور ورزشکاران در رژه مراسم افتتاحیه الزامی نیست. در مراسم افتتاحیه شب گذشته تعدادی از ملی پوشان از جمله ملی پوشان دوچرخه سواری، بوکس و تنیس نیز حضور نداشتند.
خوش خبر افزود: ممکن است برخی ورزشکاران برای اینکه خسته نشوند در مراسم افتتاحیه شرکت نکنند. اما اینکه بخواهیم شرکت نکردن در مراسم افتتاحیه المپیک و رژه را به موضوعاتی ارتباط دهیم، اشتباه است.
وی البته گفت: ارتباط میان شرکت نکردن چند ملی پوش در رژه مراسم افتتاحیه با موضوع لباس کاروان اشتباهی است که صورت گرفته است.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان از بازتاب نامناسب مطالب در شبکه های اجتماعی ناراحت هستند و انتظار چنین بازتاب هایی را نداشتند.
خوش خبر با بیان اینکه «مطرح شدن چنین موضوعاتی در این شرایط ، برای تیم و کاروان ایران مثل سم خطرناک است»، گفت: درست است که لباس من اندازه نبود و نتوانستم در مراسم رژه شرکت کنم، اما نمی تواند دلیلی برای حضور نیافتن در رژه باشد.
مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی های المپیک بامداد شنبه در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو برگزار شد.
ورزشی(2)**1379**1545

نظر شما