شناسهٔ خبر: 14425649 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سارق تاكسي‌هاي كيش دستگير شد

فرمانده انتظامي ويژه كيش از دستگيري سارق حرفه‌اي لوازم داخل خودرو توسط ماموران كلانتري 11 اين جزيره خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامي ويژه كيش از دستگيري سارق حرفه‌اي لوازم داخل خودرو توسط ماموران كلانتري 11 اين جزيره خبر داد.

سرهنگ حسين دهكي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو از خودروهاي مختلف به ويژه تاكسي‌هاي سطح جزيره، بررسي موضوع به منظور دستگيري سارق يا سارقان به طور ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران در اكيپ‌هاي مختلف، محدوده جغرافيايي جرم را به صورت ويژه و نامحسوس تحت پوشش قرار دادند تا اين كه سرانجام گشت پياده نامحسوس كلانتري 11 فردي را كه به طرز مشكوكي به يك تاكسي نزديك مي‌شد، زير نظر گرفتند و زماني كه وي قصد گشودن در خودرو به شيوه‌اي به غير از استفاده از دسته ‌كليد را داشت، متهم را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي جزيره كيش با بيان اينكه متهم دستگيرشده در بازجويي‌هاي اوليه هويت خود را «پ - ز» معرفي كرد و با اظهارات ضد و نقيض خود قصد گمراه‌كردن پليس را داشت، گفت: سرانجام پس از اخذ نيابت قضايي، ماموران از مخفي‌گاه وي بازديد كردند كه در بازرسي از منزل وي، تعداد زيادي از اسناد، مدارك و اشياي متعلق به وي كه به شكل ماهرانه‌اي در نقاط مختلف منزل جاسازي شده بود، كشف و ضبط شد.

دهكي با بيان اينكه اشياي مكشوفه براي تطبيق با وسايل مسروقه به كلانتري منتقل شد، افزود: ماموران پس از اطمينان از مسروقه‌بودن اموال، تحقيقات تخصصي خود از متهم را آغاز كردند كه وي سرانجام به 11 فقره سرقت شامل 9 فقره سرقت درون خودرو و 2 فقره سرقت منزل معترف شد.

رييس پليس كيش افزود: تمامي مالباختگان شناسايي شده و اموال مسروقه مكشوفه به آنان تحويل داده شد.

وي با بيان اينكه متهم نيز پس از تشكيل و تكميل پرونده قضايي براي ادامه روند رسيدگي به دادسرا اعزام شد به ايسنا گفت: امنيت و آرامش حاكم در جزيره كيش نبايد باعث شود كه مسافران و شهروندان در رعايت نكات ايمني سهل‌انگاري كنند.

دهكي با تاكيد بر برخورد قاطع پليس با سارقان و مخلان نظم و امنيت در سطح جزيره كيش، خاطر نشان كرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه موارد ناامني و جرم بايد آن را از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع‌رساني كنند.

انتهاي پيام

نظر شما