شناسهٔ خبر: 1418262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

راهیابی ورپشتی به دور بعد اسپرینت/ دانشور یازدهم شد

حسنعلی ورپشتی در با غلبه بر رکابزن کره ای راهی دور بعد ماده اسپرینت شد و محمد دانشور باید در شانس مجدد رقابت کند.

صاحب‌خبر -

حسنعلی ورپشتی در با غلبه بر رکابزن کره ای راهی دور بعد ماده اسپرینت شد و محمد دانشور باید در شانس مجدد رقابت کند.

به گزارش ایسنا، در سومین روز بازی‌های آسیایی اینچئون رکابزنان پیست ایران رقابت خود را در ماده اسپرینت آغاز کردند.

در دور مقدماتی محمد دانشور با زمان 10 ثانیه و 175 هزارم ثانیه در رده هفتم قرار گرفت و حسن علی ورپشتی نیز با ثبت زمان 10 ثانیه و 386 هزارم ثانیه دهم شد.

در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های اسپرینت نیز محمد دانشور در رقابت با رکابزن هنگ کنگی زمان 10 ثانیه و 966 هزارم ثانیه را ثبت کرد و توانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

دانشور در این مرحله در رقابت با ژائو چائو از چین نتوانست موفق شود و راهی شانس مجدد شد. او در مصاف با رکابزنان کره و چین تایپه در رده دوم ایستاد و باید با رکابزنان چین تایپه، مالزی . هنگ کنگ برای مقام نهم تا دوازدهمی رقابت می کرد که در پایان در رده یازدهم قرار گرفت.

حسن علی ورپشتی نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی در رقابت با رکابزن کره‌ای با ثبت زمان 10 ثانیه و 855 هزارم ثانیه توانست به برتری برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

او در این مرحله در رقابت با آیم چایبین از کره به دلیل خطا کردن نماینده کره موفق شد با ثبت زمان 10 ثانیه و 634 هزارم ثانیه راهی دور بعد شد.

در نخستین دور رقابت‌های ماده اومنیوم نیز رکابزنان در ماده اسکرچ رقابت کردند که حسین ناطقی در این ماده در رده ششم قرار گرفت.

در دومین ماده اومنیوم ناطقی در ماده 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی به رقابت پرداخت که با ثبت زمان 4 دقیقه و 41 ثانیه و 135 هزارم ثانیه

در رده هفتم قرار گرفت.

ناطقی در سومین رقابت اومنیوم نیز در ماده دور حذفی هفتم شد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

نظر شما