شناسهٔ خبر: 1407845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

همسر میرزاجانپور:

حضور خانواده والیبالیست در اینچئون موجب تقویت روحیه آنان می شود

صاحب‌خبر -
همسر مجتبی میرزا جانپور بازیکن تیم ملی والیبال مردان کشور گفت: حضور خانواده والیبالیست ها در اینچئون موجب تقویت روحیه آنان می شود.

نیلوفر ابراهیمی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : بازیکنان تیم ملی والیبال از خرداد ماه و رقابت های لیگ جهانی تاکنون به دلیل حضور پی در پی در اردوهای تمرینی و رقابت های مختلف جهانی والیبال، فرصتی برای استراحت و حضور در خانه و جمع خانوادگی خود نداشته اند.

این عضو تیم ملی والیبال زنان ایران خاطرنشان کرد: در کنار آمادگی فنی و جسمانی ، یک ورزشکار حرفه ای نیاز به تقویت روحیه دارد که ملاقات با والدین و سایر اعضای خانواده و همچنین حضور اعضای خانواده در اماکن ورزشی و تشویق این ورزشکاران تاثیر به سزایی در افزایش روحیه والیبالیست ها دارد.

ابراهیمی یادآور شد که ناکامی تیم ملی در برخی دیدارها در مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان به دلیل خستگی و حضور طولانی مدت در اردو و مسابقات بود . در تمام دنیا حضور خانواده ها برای تقویت روحیه ورزشکاران در سالن ها و ورزشگاه ها مرسوم است .

وی گفت : فدراسیون سه روز پیش گذرنامه همسران و فرزندان والیبالیست ها را ازآنان درخواست کرد . تیم ملی والیبال فردا (دوشنبه ) لهستان را به مقصد اینچئون کره جنوبی ترک خواهد کرد و خانواده ها پس از ورود والیبالیست ها به اینچئون راهی این کشور خواهند شد.

به گفته ابراهیمی پیش تر فدراسیون اعلام کرده بود که تیم ملی والیبال پنج شنبه (سوم مهرماه ) راهی اینچئون خواهد شد .

فدراسیون والیبال در نظر دارد در صورت مهیا شدن امکانات خانواده های اعضای تیم ملی والیبال را در روزهای اخیر به کره جنوبی اعزام کند.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون از 28 شهریور ماه آغاز شده است . این مسابقات تا 12 مهرماه ادامه دارد.

نظر شما