شناسهٔ خبر: 13919167 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

روی خط خبر/ آغاز پرداخت تفاوت حقوق مستمری بگیران

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پرداخت مستمری بگیران از این هفته به صورت متمرکز آغاز می شود و تفاوت ماه های پرداخت نشده نیز در ماه آینده به مستمری بگیران پرداخت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضوردر برنامه روی خط خبر شبکه خبر با اعلام این خبر افزود:  در هفته تامین اجتماعی ( 19 - 25 تیرماه) 40 پروژه درمانی - بیمه ای و اقتصادی در 18 شهر کشور افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به مناسبت هفته تامین اجتماعی خدمات غیرحضوری ارائه خواهیم داد و پروژه  سی ار ام  را هم افتتاح خواهیم کرد که از طریق آن مردم می توانند پیشنهاد ها و انتقادهای خود را به ما منتقل کنند.

نوربخش افزود: امسال قراراست کارتهایی به جای دفترچه های  بیمه ارائه شود و نیزبه کارفرمایان خوش حساب تسهیلاتی نیز پرداخت خواهیم کرد که شامل حال کسانی می شود که مورد بحث تحریم قرار گرفته بودند. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در سال 95 چهارده درصد حقوق مستمری بگیران افزایش پیدا کرده است.

نوربخش گفت:  کارگران ساختمانی می توانند تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی باشند و ما هم اکنون حدود 900 هزار کارگر تحت پوشش تامین اجتماعی داریم که گواهینامه فنی حرفه ای دارند.

او با اشاره به موضوع بیمه بیکاری افزود: بیمه بیکاری جزو مزیت های قانون تامین اجتماعی است و افرادی که متاهل و دارای فرزند هستند  می توانند از آن استفاده کنند به این شرط که یک سال بیمه خود را پرداخت کرده باشند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هدیه ازدواج هم به بیمه شدگانی تعلق می گیرد که حداقل 6 ماه بیمه خود را پرداخت کرده باشند.

دانلود

 

 

نظر شما