شناسهٔ خبر: 13904664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهرستان بابلسر:

مسئولان شوراها را مشاوران خود بدانند

ایلنا: مسئولان برای آشنایی بیشتر با مشکلات و چالش‌های موجود در شهر و روستا می‌توانند از وجود شوراها استفاده کنند. / مشکلات بیمه شوراها ضروری است.

صاحب‌خبر -

رئیس شورای اسلامی شهرستان بابلسر گفت: مسئولان، شورا‌ها را مشاوران خود بدانند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رضا رستگار در مراسم تجلیل از برگزیدگان شوراهای شهر و روستاهای بابلسر در سالن اجتماعات شهید باهنر این شهرستان با اشاره به نقش مهم شورا‌ها در توسعه و آبادانی اظهار کرد: جایگاه شورای اسلامی باید تحکیم شود.

وی با بیان اینکه مسئولان، شورا‌ها را به عنوان مشاور خود بدانند از مدیران ارشد این شهرستان خواستار توجیه قوانین به شورا‌ها و مدیران شد.

رستگار اضافه کرد: مسئولان برای آشنایی بیشتر با مشکلات و چالش‌های موجود در شهر و روستا می‌توانند از وجود شورا‌ها استفاده کنند.

رئیس شورای شهرستان بابلسر رفع مشکلات بیمه شورا‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: امیدواریم در دولت تدبیر و امید چاره‌ای برای این معضل که از دغدغه‌های شورا‌ها است، اندیشیده شود.

این مسئول عدم ثبات شغلی و کمبود بودجه را از دیگر مشکلات شورا‌ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد؛ با اتحاد و همدلی بین مسئولان و شورا‌ها بتوانیم گامی مؤثر برای توسعه عمران و آبادانی این شهرستان برداریم.

رستگار در پایان از پیگیری نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاون فرماندار شهرستان بابلسر برای اقداماتی که برای توسعه راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی، آب‌رسانی و برق‌رسانی به نقاط دوردست انجام دادند، تشکر کرد.

نظر شما