شناسهٔ خبر: 13846070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یورو2016؛

گرت بیل:‌ تیم ولز اعتماد به نفس زیادی بدست آورده است

تهران- ایرنا- ستاره ولزی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار برابر پرتغال در مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا (یورو)2016 تاکید کرد که تیم ولز در این رقابتها اعتماد به نفس زیادی به دست آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، گرت بیل در آستانه دیدار با رونالدو هم تیمی خود تاکید کرد که تمرکز او صرفا رویارویی با کریستیانو رونالدو هم تیمی او در رئال مادرید نیست.
بیل گفت که صعود ولز به نیمه نهایی یورو 2016 به سالها آزار او از طرف هم تیمی های باشگاهی اش پایان می دهد.
مهاجم رئال مادرید هنگام برگزاری تورنمنت های مهم معمولا در تعطیلات تابستانی به سر می برد،‌ ولی این بار که ولز چهارشنبه شب در نیمه نهایی یورو 2016 برابر پرتغال به میدان می رود، خبری از تعطیلات نیست.
بیل اذعان کرد که امیدوار است ولز در این دیدار پیروز شود و در فینال روز یکشنبه در پاریس، به مصاف آلمان و نه فرانسه برود.
بیل گفت: به یاد دارم که تونی کروس هم تیمی من در رئال مادریدی می گفت ولز در یورو 2016 فقط سه مسابقه دارد. بنابراین خوشحال می شوم که او را در دیدار فینال ملاقات کنم.
وی افزود: این یک شوخی بود. ولی در سالهای گذشته خیلی آزارهای زیادی را شاهد بودم.
بیل گفت: وقتی در رده صدم جهان باشید و همیشه ببازید، مردم می گویند شما به جای دو هفته 9 هفته تعطیلات دارید. بنابراین راه یابی به این تورنمنت خیلی عالی بود.
شاگردان کریس کولمن امسال تاریخ ساز شدند و به نیمه نهایی یک تورنمنت مهم راه یافتند.
پیروزی 3 بر یک آنان برابر بلژیک در این رقابتها ، صعود آنها به یک چهارم نهایی جام جهانی سوئد تحت الشعاع قرار داد.
ولی بیل تاکید کرد که این باور در تیم وجود داشت که می تواند در مسابقات امسال فرانسه، شگفتی ساز شود.
بیل در این باره گفت:‌ ما از سطح انتظارات مردم فراتر رفتیم. ولی همیشه باور داریم که می توانیم پیش برویم. عملکرد یونان و دانمارک را در گذشته ببینید، چرا ما نتوانیم این کار را انجام دهیم.
وی ادامه داد: کیفیت کار تیم بهتر شده است و ما در این تورنمنت بیشتر رشد کردیم. در دیدار برابر انگلیس اشتباهاتمان را در پاس توپ فهمیدیم.
ولز به همراه گرت بیل در نیمه نهایی یورو 2016 به مصاف پرتغال می رود. در این میان، کریس گانتر به خاطر شرکت در این بازی، مراسم ازدواج برادرش را در مکزیک از دست خواهد داد. جو لدلی هافبک تیم نیز قرار بود روز شنبه ازدواج کند، این مراسم را به تعویق انداخته است.
بیل که اطمینان زیادی به صعود ولز به فینال این رقابتها دارد، برنامه تعطیلات تابستانی خود را تا پایان یورو 2016 به تعویق انداخته است.
وی گفت: کاملا باور دارم که می توانیم کاری کنیم. به همین علت برنامه تعطیلاتم از یازدهم ماه ژوئیه و بعد از فینال یورو 2016 شروع می شود.
بیل خاطرنشان کرد:‌ ما اعتماد به نفس زیادی به ویژه در دیدار برابر بلژیک در مقدماتی یورو 2016 به دست آوردیم. احساس کردیم که می توانیم تیم های بزرگ را شکست دهیم. از دو مسابقه اول برابر اسلواکی و انگلیس درسهای زیادی یاد گرفتیم. ما واقعا از آن زمان تاکنون پیشرفت کرده ایم و اعتماد به نفس زیادی داریم.
ورزشی**1210**1584

نظر شما