شناسهٔ خبر: 13796831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نام‌نویسی یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان همدان آغاز شد

ایلنا: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از آغاز نام نویسی تعاونی‌های برتر استان همدان برای حضور در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر احمد توصیفیان امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: یازدهمین جشنواره استانی تعاونی‌های برتر با آغاز نام نویسی از تعاونی ها از یکم تیر ماه جاری کلید خورد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی معرفی الگوهای برتر و به منظور فراهم کردن زمینه ‌های گسترش و افزایش روحیه تعاونی و نمونه ‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ادامه داد: شرکت های تعاونی استان تا 20 تیر ماه جاری مهلت دارند در این جشنواره رقابتی نام نویسی کنند.

توصیفیان یادآور شد: شرکت‌های تعاونی علاقه مند، پس از اتمام مهلت نام نویسی، وارد مرحله داوری از سوی دبیرخانه یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان همدان خواهند شد و از آن پس، شورای اجرایی جشنواره در ستاد مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب نهایی تعاونی های برتر را انجام خواهد داد.

وی اظهار کرد: همزمان با هفته گرامیداشت تعاون در شهریور امسال از تعاونی‌های برتر استان با برگزاری آیینی قدردانی خواهد شد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان همدان افزود: متقاضیان حضور در جشنواره تعاونی‌های برتر استانی می توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به درگاه http://taavonibartar.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: نزدیک به یک هزار و 300تعاونی در بخش های مختلف اکنون در استان همدان فعال است که در چند سال گذشته بیش از 300تعاونی به تعداد تعاونی های فعال استان افزوده شده است.

توصیفیان افزود: تعاونی‌های استان در بخش کشاورزی، خدمات، مسکن، صنعت و معدن و... راه اندازی شده که فعالیت آنها افزون بر رونق تولید، باعث اشتغال و کارآفرینی در همدان می شود.

نظر شما