شناسهٔ خبر: 13719091 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پخش برنامه های روز اسلام و روز قدس در روز جهانی قدس

بندرعباس- ایرنا - مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکزخلیج فارس گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ، برنامه های روز اسلام و روز قدس از صدا وسیمای این مرکز پخش می شود.

صاحب‌خبر -

عبدالرسول حمیدی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز اسلام عنوان ویژه برنامه رادیویی است که در برگیرنده بخش های کارشناسی ، ارتباط با امامان جمعه ، گزارش و اطلاع رسانی مسیرهای راهپیمایی شهرستان ها ، پوشش راهپیمایی روز قدس در بندرعباس ، ترانه و شعر با صدای شاعران استان و گفت و گو با شخصیت های برجسته در خصوص گرامیداشت روز جهانی قدس است.
وی بیان داشت: این برنامه در روز جهانی قدس از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح تا پایان مراسم راهپیمایی به تهیه کنندگی الهام فتاحی و با همکاری مریم خواجه نژاد ، احمد رحیمی ، سهیل مهر ، مسعود جعفری و فاطمه ساحلی زادگان پخش می شود.
مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خلیج فارس اظهارکرد: سیمای خلیج فارس نیز برای روز جهانی قدس و جمعه آخر ماه رمضان ویژه برنامه روز قدس را درنظرگرفته که با دعوت از کارشناسان به بررسی ابعاد سیاسی و اجتماعی این روز می پردازد.
حمیدی اضافه کرد: مصاحبه با فرمانداران شهرستان های استان ، گزارش مردمی ، نماهنگ ، خواننده ، پوشش مراسم روز قدس به صورت زنده از شهربندرعباس و ارتباط با محل راهپیمایی و ارتباط با شبکه های سراسری برای نمایش حضور باشکوه مردم هرمزگان در حمایت از فلسطین از جمله بخش های این برنامه است.
وی گفت: برنامه تلویزیونی روز قدس از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح به تهیه کنندگی عبدالمهدی ذوالفقارپور و علیرضا حمیدی زاده به صورت مستقیم از سیمای خلیج فارس بر روی آنتن می رود.
همچنین معاونت خبر مرکز خلیج فارس نیز در برنامه زنده گفت و گوی خبری به موضوع قدس و اهمیت روز جهانی قدس می پردازد و انعکاس مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس وحضور پرشور مردم هرمزگان در شبکه های سراسری و پوشش مراسم راهپیمایی در شهرستان های استان از برنامه های پیش بینی شده واحد خبر مرکز خلیج فارس برای گرامیداشت روز جهانی قدس است.
7195/6048

نظر شما