شناسهٔ خبر: 1371897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قم/

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ در قم

جواد محمدزاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ در قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران  جواد محمدزاده  رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت:با توجه به اینکه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم میزبان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ شده است در چند روز گذشته تلاش کرده‌ایم تا امکانات و شرایط خوبی برای انجام این رقابت‌ها در قم فراهم کنیم.

محمدزاده عنوان کرد: مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی بر اساس نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی در قم برگزار می‌شود و ما برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها بهترین سالن فعلی قم یعنی سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم را در نظر گرفته‌ایم.

وی اظهار داشت: تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان به زودی باید در مسابقات جام جهانی کیک بوکسینگ در ایتالیا حضور یابد و بر همین اساس تمام رزمی‌کارانی که مدعی عضویت در تیم ملی کیک بوکسینگ هستند باید در انتخابی این رشته که در قم به انجام می‌رسد شرکت کنند و با رقبای خود بر سر به دست آوردن پیراهن تیم ملی به رقابت بپردازند.

محمدزاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد:  به مدت دو روز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته به انجام می‌رسد در حالی که شروع رقابت‌ها از صبح روز پنج‌شنبه بیست و هفتم شهریور خواهد بود تا جمعه شب نیز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های این دوره در هشت وزن به انجام می‌رسد عنوان کرد: رزمی‌کاران مدعی در اوزان 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم با یکدیگر مسابقه می‌دهند در حالی که انتظار ما حضور تمام قهرمانان و مدعیان از استان‌های سراسر کشور در این دوره از پیکارهای انتخابی تیم ملی است.

وی در پایان اظهار کرد: تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز از مدت‌ها قبل تمرینات آماده‌سازی خود را در خانه ورزش‌های رزمی زیر نظر کادر فنی آغاز کرده و در تمام اوزان با آمادگی مطلوب و انگیزه زیاد به مصاف حریفان خواهد رفت.
 
 انتهای پیام/ز
منبع:فارس

نظر شما