شناسهٔ خبر: 13657013 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

رژیم صهیونیستی شهر قدس را محاصره کرد

نیروهای اشغالگر صهیونیست همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به صورت گسترده محله‌ها و خیابان‌های شهر اشغالی قدس را محاصره کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز، نظامیان رژیم صهیونیستی هر روز در محله ها و خیابان های قدس استقرار پیدا کرده و در این کوچه ها و خیابان ها موانع نظامی قرار می دهند.
براساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی در ورودی مسجدالاقصی جوانان فلسطینی را متوقف و مورد بازرسی قرار می دهند.

با نزدیک شدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، خطیب مسجد الاقصی فلسطینی ها را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و شهر اشغالی قدس فراخواند.
'عزام الخطیب' مدیر کل اداره اوقاف اسلامی و مسجد الاقصی خواستار عزیمت فلسطینیان به سوی مسجد الاقصی شد و تاکید کرد که زیارت شهر قدس و حمایت از پایداری ساکنان آن یک تکلیف ملی است.

روز قدس امسال در حالی برگزار خواهد شد که مردم فلسطین انتفاضه سوم موسوم به انتفاضه قدس را در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن آغاز کردند.
از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، 215فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.

نظر شما