شناسهٔ خبر: 13640019 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جبهه جهانی مستضعفین | لینک خبر

خانوادهای شهدای انتفاضه قدس در مسجدالاقصی تحصن کردند

خانواده های شهدای فلسطینی انتفاضه قدس که رژیم صهیونیستی از تحویل پیکر فرزندان شهیدشان امتناع می کند، با تجمع در صحن مسجد الاقصی خواستار تحویل پیکر فرزندان شهیدشان شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی معأ نوشت، خانواده های شهدای فلسطینی انتفاضه قدس که رژیم صهیونیستی همچنان از تحویل پیکر فرزندانشان خودداری می کند، روز گذشته در صحن مسجد الاقصی تجمع کردند و از رژیم صهیونیستی خواستند هرچه سریعتر پیکر فرزندان شهیدشان را تحویل دهد.


این خانواده ها با در دست داشتن پلاکارد و تصاویری از فرزندان شهیدشان، تعلل رژیم صهیونیستی از تحویل دادن پیکر شهدای انتفاضه قدس را محکوم کردند.

چند روز قبل نیز چند تن از این خانواده های فلسطینی مقابل انجمن پزشکی قانونی ابوخضر رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی یافا تجمع کردند و خواستار تحویل پیکر شهدا شدند.

کارشناسان براین باورند که رژیم صهیونیستی از ترس تبدیل شدن مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی به اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی در کرانه باختری و قدس، از تحویل پیکر این شهدا خودداری می کند.

مرکز حمایت از اسرای فلسطینی نیز هدف از این اقدام رژیم صهیونیستی را ایجاد رعب و وحشت میان فلسطینیان به ویژه جوانان و جلوگیری آنها از انجام عملیات دانست و اعلام کرد که این تلاش صهیونیستها تاکنون بی نتیجه مانده است و انتفاضه قدس همچنان ادامه دارد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی از زمان آغاز انتفاضه قدس که ۹ مهر آغاز شده است، دستور توقیف اجساد شهدا و تخریب منازل آنها را صادر کرده است تا با این اقدام جلوی عملیات های مقاومتی جوانان فلسطینی را بگیرد.

مردم فلسطین همچنان مورد اذیت و آزار رژیم اشغالگر با روشهای مختلف قرار دارند اما این تصمیمات ظالمانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی فقط پایداری و شکیبایی فلسطینیان را افزایش می دهد و با هر تصمیم ظالمانه سران صهیونیست، کرانه باختری ملتهب تر شده و شدت درگیری ها افزایش می یابد.

نظر شما