شناسهٔ خبر: 13647110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

درخشش کشتی‎گیرهای ناشنوای لرستانی در رقابت‎های قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور

ایلنا: پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور که انتخابی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان نیز بود با درخشش لرستانی‎ها به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور که انتخابی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان نیز بود با درخشش لرستانی‎‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این رقابت‎‌ها با حضور ۹۴ کشتی‎گیر به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ناشنوایان تهران برگزار شد که در پایان لرستانی‎‌ها با کسب ۶ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز عملکرد خوبی داشتند.

در کشتی فرنگی - رده جوانان، مراد رضایی، مجتبی اولاد قباد و پیمان صحرایی به ترتیب در اوزان ۵۵،۶۶ و ۷۴ کیلوگرم اول شدند. مجتبی اسدی بیژوند و احمد امینی در اوزان ۵۰ و ۸۵ کیلوگرم نایب قهرمان شدند و رضا کاکویی در وزن ۶۰ کیلوگرم عنوان سوم را به خودش اختصاص داد.

در کشتی آزاد - رده نوجوانان، مهدی رستمی و شیرزاد مهکی مقام اول وزن‎های ۵۴ و ۶۹ را کسب کردند.

کشتی آزاد - رده جوانان، سید صادق ابوالوفایی در وزن ۵۰ کیلوگرم قهرمان شد. بهروز امیری‎ندری در جایگاه دوم وزن ۷۴ کیلوگرم قرار گرفت و فرشاد دریکوند و علی مرادی مقام سوم اوزان ۶۶ و ۸۵ کیلوگرم را کسب کردند.

تیم لرستان به سرپرستی و سرمربی‎گری سیروس مومنی، امیر امیری و حسین دریکوند در این رقابت‎‌ها شرکت کرده بود.

افراد بر‌تر باید برای حضور در رقابت‎های جهانی ارمنستان که از ۱۱ تا ۱۶ مهرماه ۹۳ در کشور ارمنستان برگزار می‌‎شود، در اردو حضور یابند.

نظر شما