شناسهٔ خبر: 13620717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه تربت حیدریه:

سلب تابعیت «شیخ عیسی قاسم» آغاز جهاد پیگیر و همه جانبه علیه رژیم سفاک ال خلیفه است

خطیب جمعه تربت حیدریه اقدام رژیم مزدور ال خلیفه علیه رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد و افزود: سلب تابعیت «شیخ عیسی قاسم» آغاز جهاد پیگیر و همه جانبه علیه رژیم سفاک ال خلیفه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: اقدام رژیم سفاک ال خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین ادامه ظلم و ستمی است که ال سعود و امریکای جنایتکار بر این مردم روا می دارند.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم بحرین با راهپیمائی ها و تجمعات خود علیه رژیم مزدور ال حلیفه نشان دادند که هر اقدامی اعم از سلب تابعیت و تحت فشار قرار دادن رهبران خود، آغاز جهاد پیگیر و همه جانبه علیه این رژیم را رقم می زند.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی در ادامه با اهمیت برشمردن مسئله فلسطین، افزود: یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین دلایل راه اندازی گروهای تکفیری و اختلاف بین کشورهای اسلام توسط جبهه استکبار این است که امت اسلامی مسئله مهم فلسطین و دفاع از مردم مظلوم قدس را از اولویت اصلی جهان اسلام خارج کند.

وی به مردم توصیه کرد تا در راهپیمائی روز جهانی قدس که همزمان با جمعه اخر ماه رمضان است با حضوری با شکوه و قدرتمند تر از گذشته نقشه دشمنان اسلام را خنثی و با ارمانهای فلسطین تجدید عهد و پیمان کنند.

خطیب جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: در این وضعیت فعلی حساس جبهه استکبار قصد دارد تا با همراهی گروههای تکفیری ثبات امنیتی را برای رژیم غاصب صهیونیستی بوجود اورد و لذا مسلمانان جهان اسلام نباید اولویت اصلی امت اسلامی یعنی آزادی تمام سرزمین های اشغالی را از چنگال این رژیم سفاک از خاطر ببرند و با حضور چشم گیر در راهپیمائی روز جهانی قدس این مهم را به گوش جهانیان برسانند.

عصمتی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت یادو خاطره شهدای 7 تیر، شهید بهشتی را از چهره های درخشان نظام اسلامی نام برد و گفت: آیت الله بهشتی چهره ای درخشان در علم و فقاهت و مدیریت جهادی و تشکیلاتی بود و دشمنان انقلاب اسلامی با پی بردن به این موضوع ایشان را به شهادت رساندند.

امام جمعه تربت حیدریه، شب های قدر را فرصتی برای توبه و دعا و همچنین خود سازی عنوان کرد و افزود: شب های قدر فرصتی برای تغییر در تقدیر الهی می باشد که تنها راهکار ان با دعاست که محقق می شود.

انتهای پیام/

نظر شما