شناسهٔ خبر: 13618695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش علم‌الهدی به پرداخت‌های نجومی: مدیران ما پاک‌نیت هستند و با اقل قلیلی زندگی خود را می‌گذرانند

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: امام جمعه مشهد با تاکید براینکه نتایج پیگیری حقوق‌های نجومی باید به مردم اعلام شود، گفت: برای مردم قابل تحمل نیست یک کارگر ۶ ماه حقوقش را نگرفته باشد.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: در آیات نخست سوره انسان، فرجام و سرنوشت زندگی انسان الگوی قرآن معرفی شد؛ در آیات این سوره درباره سه ویژگی زندگی بهشتی معرفی شده که شامل وضعیت پوشش بهشتیان، زیورآلات و زینت بهشتیان و خصوصیت سوم نوشیدنی‌های بهشتی است.

وی با طرح این سئوال که این حقوق‌های نجومی در کشور ما چه می‌کند؟ تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این حقوق‌های نجومی تهاجم به ارزش‌ها است. ما در این نظام دوره دفاع مقدس را گذرانده‌ایم، تمام کفر جهانی در این معرکه از آمریکا و شوروی با تکیه بر ارزش‌ها به خاک کشیده شدند.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: خدای نکرده مردم فکر نکنند این حقوق‌های نجومی مال مسئولان است. مدیران ما پاک‌نیت هستند و با اقل قلیلی زندگی خود را می‌گذرانند، خادمان این نظام در عرصه اخلاص و یکدل بودن با مردم در روی کره زمین بی‌نظیر هستند اما این چند مدیری که منصب را طعمه قرار داده‌اند، عده معدودی هستند که باید رسیدگی شود و این قضیه باید پیگیری شده و به مردم هم اطلاع داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این مردم باید در جریان قرار گیرند و مال به بیت‌المال بازگردد، نهادهای نظارتی قوی‌ای داریم، قوه قضائیه دارای نهاد بازرسی کل کشور است که یک چشم بینا بر عملکردها است و مجلس هم دارای دستگاه نظارتی دیوان محاسبات است و خود دولت نیز دارای نهاد نظارتی است. باید قضیه را جدی گرفت چراکه برای مردم قابل تحمل نیست یک کارگر 6 ماه حقوقش را نگرفته و نان خوردن ندارد و از آن طرف هزینه اوقات فراغت دختر یا پسر فلان مسئول از بیت‌المال پرداخت شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی تصریح کرد: این قضیه باید با کمال قاطعیت بررسی شود؛ مردم هیچ چیز را فراموش نمی‌کنند. مسئله اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و مسئله کرسنت را مردم به یاد دارند و فراموش نمی‌کنند. خوشبختانه مردم ما بصیرت دارند و خوب و بد را تشخیص می‌دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش پایانی اظهار داشت: در فلوجه رزمندگان ما پیروز شدند و پادشاه عربستان نامه نوشت که فشار بر شیعه زیاد شود و یک رهبر انقلابی را سلب تابعیت کردند و خواستند وی را اخراج کنند؛ این مردم مقابله با دشمن را فراموش نمی‌کنند.
29213

نظر شما