شناسهٔ خبر: 13527805 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نشست «نتانیاهو» و «کری» برای بررسی فرآیند صلح فلسطینی – اسرائیلی

خبرگزاری شبستان: نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امور خارجه آمریکا برای بررسی راه های فرآیند صلح فلسطینی – اسرائیلی دیدار می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رای الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا هفته جاری به منظور بررسی راه های احیای تلاش ها در فرآیند صلح فلسطینی – اسرائیلی نشستی را برگزار می کنند.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیوینستی شب گذشته اعلام کرد: دیدار نتانیاهو و کری در یکی از پایتخت های اروپایی برگزار می شود، اما این شهر هنوز مشخص نشده است.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش اعلام کرد: نتانیاهو به کری اعلام خواهد کرد که از تلاش های احتمالی برای احیای مذاکرات که مصر آن را رهبری می کند، حمایت می کند.

قرار است که وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا امروز دوشنبه برای حمایت از طرح صلح فرانسه رای گیری کنند.

گفتنی است که پاریس در اوایل ماه جاری ،نشستی را با حضور 26 تا 28 کشور جهان از جمله چهار کشور عربی ( مصر، اردن، عربستان و مراکش) و سه سازمان بین المللی از جمله اتحادیه عرب، سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا برگزار کرد و شرکت کنندگان در این نشست طرح فرانسه را برای برگزاری همایش بین المللی حل و فصل درگیری فلسطینی – اسرائیلی بررسی کردند.

نظر شما