شناسهٔ خبر: 13459459 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

یادواره شهدای حزب موتلفه اسلامی در همدان

استان‌ها > همدان - پنجاه و یکمین یادواره شهدای حزب موتلفه اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم ، استاندار همدان ، رییس سابق دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره و جمعی از مسئولان استانی و عموم در همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ محمود الفت، دبیر حزب موتلفه استان در این یادواره گفت: 26 خرداد یادآور شهادت شهیدان امانی، بخارایی ، صفار هرندی و نیک نژاد است که از حزب موتلفه اسلامی در شرایط خفقان رژیم پهلوی جان خود را در دفاع از ارزش های دینی نثار کردند.

وی افزود: رژیم شاه 26 خرداد این شهدا را به جرم دفاع از اسلام ناب محمدی و اعدام انقلابی حسنعلی منصور به میدان تیر آورد چرا که این تشکیلات همواره خود را مطیع رهبر و هدفشان دانسته و هدف خود از این کار را انجام تکلیف شرعی نه به حکومت رسیدن می دانستند بلکه به دنبال حاکمیت اسلام و فقه بودند.


الفت، با بیان اینکه شهدا دین بزرگی به گردن ما دارند عنوان کرد: در کنار این شهدا و گرامیداشت یاد شهیدان مدافع حرم، یاد می کنیم از شهدای بسیجی که در فتنه 88 یا همان انقلاب رنگی و کودتای ناموفقی که از طرف دشمنان داخلی و خارجی طراحی اما به دلیل هوشیاری مردم و رهبری بر ملا شد، که متاسفانه خیلی از خواص به دلیل بی بصیرتی و کم بصیرتی لغزیدند.

وی تصریح کرد: اینها نرفتند که اشراف روز به روز شکم هایشان را فربه کرده و به خانواده شهدا دهن کجی شده یا خون به دل رهبری شود، اینها نرفتند که ارزش ها کمرنگ شود و عزت ها به حراج گذاشته شوند و به دشمنان لبخند زده و به دوستان اخم شود.

دبیر موتلفه در همدان ادامه داد: مشی بچه های انقلاب در مقابل عناصر ضد انقلابی پرهیز تقلید از بیگانگان و جلوگیری از نفوذ و سلطه فرهنگی است و هم اکنون مسئله اقتصادی را مسئله اصلی کشور می دانیم چرا که تکیه دولت باید روی اقتصاد مقاومتی به عنوان مصونیت سازی و احیا تولید داخلی باشد.

الفت، موتلفه را تشکیلاتی منتقد و نه مخرب دولت است عنوان کرد و افزود: این حزب اتحاد دولت و ملت را طالب است و اعتمادی به امریکا به عنوان دشمن شماره یک ندارد چرا که نمونه این بی اعتمادی مذاکرات هسته ای بود.

وی بیان کرد: حزب موتلفه اسلامی طبق وظیفه خود همواره در حال رصد مسائل استان بوده و نمونه آن حضور فعال در انتخابات اسفند ماه سال گذشته بود.

وی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی هوشیارانه و دلسوزانه هشدار می دهد که با هر گونه شکاف سیاسی در راس تصمیم گیری های استان برخورد خواهد کرد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما