شناسهٔ خبر: 13368036 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

ميز خبر

صاحب‌خبر -

 6 بازيگر جديد به «روزهاي بيقراري» اضافه شدند

سينماپرس: در حالي که بيش از يک ماه از آغاز تصويربرداري سريال «روزهاي بيقراري» مي‌گذرد، 6 بازيگر جديد به اين مجموعه اضافه شدند.

به گزارش سينماپرس، تصويربرداري اين سريال به تهيه‌کنندگي اميرحسين شريفي و کارگرداني کاظم معصومي همچنان با حضور بازيگران اصلي شامل پژمان بازغي،الهام حميدي،سارا صوفياني،کامران تفتي و با حضور ابوالفضل پورعرب در تهران ادامه دارد و در روزهاي پاياني تصويربرداري در لوکشين‌هاي تهران 6 بازيگر جديد به گروه پيوستند.

واليه علوي عطيه غبيشابي، حميدرضا هدايتي، حسام منظور، فاطمه واحدي و زهرا برومند 6 بازيگري جديدي هستند که به «روزهاي بيقراري» پيوسته‌اند که با توجه به تنوع جغرافيايي اين سريال و تصويربرداري در 4 استان مختلف دو بازيگر از اصفهان،يک بازيگر از همدان و يک بازيگر از گيلان هستند.

براساس اين گزارش، طي هفته گذشته تصويربرداري سکانس‌هاي مربوط به منزل سارا با بازي پژمان بازغي،سارا صوفياني و کامران تفتي به پايان رسيد و گروه توليد در حال حاضر در بيمارستان گاندي مشغول به کار هستند.

همچنين دکتر بهروز امامي فوق تخصص قلب و عروق در اين سريال در نقش واقعي خودش حضور پيدا کرده و به دليل همراهي صميمانه مديريت و پرسنل هتل-بيمارستان گاندي با گروه توليد «روزهاي بيقراري» اميرحسين شريفي تهيه‌کننده اين سريال از اين عزيزان تشکر و قدرداني کرد.

در حال علاوه پرهام وفايي مشغول تدوين همزمان «روزهاي بيقراري» است و شاهرخ شريفي نيز کار صداگذاري را آغاز کرده است.

براساس اين خبر، يکي از ويژ‌گي‌هاي اين سريال اين است که در4 استان و منطقه جغرافيايي نظير تهران،اصفهان،همدان و گيلان تصويربرداري مي‌شود و در سکانس‌هاي هر استان تعدادي از بازيگران بومي و مطرح آن استان به گروه مي‌پيوندند.

جشنواره فيلم شانگهاي کليد خورد

جشنواره فيلم شانگهاي کار خود را با حضور چهره‌هاي هاليوودي چون بردلي کوپر، ايان مک کلن و آنگ لي شروع کرد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از ورايتي، ديشب جشن افتتاحيه جشنواره فيلم شانگهاي برگزار شد. در کنار چهره‌هاي برجسته جهاني، چهره‌هاي مشهور سينماي چين نيز ديشب روي فرش قرمز اين جشنواره رفتند. فن بينگ بينگ، شو کي و جکي چان از جمله اين چهره‌ها بودند.

اين برنامه که هر سال در حال گسترش است نشان دهنده قدرت سينماي چين در جهان امروز و تاثير آن در دنياي تجارت فيلم است. فروش 140 ميليون دلاري فيلم «وارکرافت» در تنها چهار روز نشان دهنده بازار بزرگ سينماي چين و اهميت آن در دنياي سينما است.

امسال امير کاستاريکا کارگردان مشهور صربستان به عنوان رييس هيات داوران در اين جشنواره حضور دارد و آتوم اگويان کارگردان نامدار کانادايي، جاناتان کيم تهيه کننده کره‌اي از ديگر همراهان وي در اين بخش هستند.

جشنواره امسال شانگهاي برنامه ويژه‌اي براي نمايش آثار شکسپير در نظر گرفته که با همکاري موسسه فيلم بريتانيا و شواري بريتانيا برگزار مي‌شود.

ايان مک‌کلن قرار است در نشستي که 12 ژوئن براي بحث و بررسي فيلم «ريچارد سوم» ساخته سال 1995 ترتيب داده شده، شرکت ‌کند.

مروري بر فيلم‌هاي لوچينو ويسکونتي، آندري تارکوفسکي، وودي آلن و لسلي چونگ ستاره فقيد هنگ‌کنگ از بخش‌هاي ويژه امسال است و هشت فيلم «هري پاتر» نيز اکران ويژه خواهند داشت و دست‌اندرکاران جشنواره قول حضور جي کي رولينگ نويسنده انگليسي خالق «هري پاتر» را نيز داده‌اند.

جشنواره فيلم شانگهاي همچنين با همکاري با جشنواره بين‌المللي فيلم توکيو و جشنواره بين‌المللي فيلم بوسان برنامه‌هاي مشترکي تدارک ديده است.

اين در حالي است که شهر شانگهاي هفته آينده براي افتتاح پارک موضوعي ديزني ميزبان شماري از چهره‌هاي برجسته صنعت سرگرمي در سطح جهان خواهد بود.

امسال فيلم «خشم و هياهو» ساخته هومن سيدي نيز در بخش اصلي اين رويداد سينمايي براي کسب جايزه جام طلايي بهترين فيلم رقابت مي‌کند. سيدي سال 2014 با فيلم «13» موفق به کسب جايزه بهترين فيلم و کارگرداني در بخش استعدادهاي نو جشنواره فيلم شانگهاي شده بود.

سال پيش بيش از 300 هزار نفر به تماشاي فيلم‌هاي ارايه شده در جشنواره فيلم شانگهاي نشستند. نوزدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم شانگهاي که از مهم‌ترين جشنواره‌هاي آسيا و از جشنواره‌هاي درجه الف جهان محسوب مي‌شود، از 11 تا 19 ژوئن (22 تا 30 خرداد) برگزار مي‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما