شناسهٔ خبر: 13346196 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

میت رامنی: ریاست جمهوری ترامپ برای آمریکا بسیار خطرناک است

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما نامزد پیشین جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، انتخاب دونالد ترامپ را برای ریاست جمهوری خطرناک توصیف کرد.
به گزارش سی.ان.ان میت رامنی که در سال 2012 میلادی نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری بود در گفت و گویی اختصاصی تاکید کرد هیچ چیزی در ترامپ، نامزد کنونی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری نمی بیند که بخواهد به خاطر آن از وی حمایت کند.
رامنی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی ترامپ و سخنان و موضع گیری های وی تاکید کرد «او خودش را نشان داده است. تصمیم من این است که ترامپ نباید الگویی برای نسل نو در آمریکا قرار بگیرد و یا الگویی که آمریکا به جهان معرفی می کند، باشد.»
میت رامنی گفت ترامپ موجب از بین رفتن زشتی نژادپرستی در میان مردم می شود و او نمی خواهد شاهد ریاست جمهوری فردی باشد که فرهنگ نسل های آینده را در آمریکا به فساد و تباهی می کشاند.
وی با تاکید بر این که روسای جمهور بر شکل گیری طبیعت ملت اثربخشی دارند گفت وقتی کم کم زشتی نژادپرستی از طبقه حاکم در جامعه برداشته می شود یا وقتی زشتی تعصب در میان مردم از بین می رود شرایطی بسیار خطرناک حاکم می شود.

نظر شما