شناسهٔ خبر: 13318356 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

خبر بد برای استقلالی‌ها: بازگشت جباری و منتظری منتفی می‌شود؟

صاحب‌خبر -
بعید از شایعه پرسپولیسی شدن وحید امیری، خبر منتفی شدن حضور منتظری و جباری در استقلال می‌تواند کام هواداران این تیم را حسابی تلخ کند.

آی اسپورت - شروع طوفانی استقلال در نقل و انتقالات تابستانی، خیلی زود فروکش کرد. مذاکره با کاوه رضایی فعلا متوقف شده، وحید امیری با پرسپولیس توافق کرده و بازگشت منتظری و جباری هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. باشگاه الاهلی، قصد داشت در فصل آینده دو بازیکن ایرانی تیمش را کنار بگذارد و سراغ امید ابراهیمی، هافبک فعلی استقلال برود. تصمیمی که فعلا از آن منصرف شده‌اند.


شهرداد ناظمی، مدیر برنامه‌های این دو بازیکن خبر داده الاهلی و بوناچیچ، قصد ادامه همکاری با بازیکنان ایرانی‌شان را دارند: «بعد از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر جدایی جباری و منتظری از باشگاه الاهلی قطر بنده به قطر رفتم و این موضوع را بررسی کردم؛ پس از صحبت با مدیران الاهلی آنها اعلام کردند چنین برنامه‌ای ندارند و می‌خواهند بازیکنان ایرانی‌شان که یک فصل دیگر نیز با این تیم قرارداد دارند به حضورشان ادامه دهند.»


در صورتی که الاهلی قصد نگه داشتن جباری و منتظری را داشته باشد، آن‌ها باید بر اساس قراردادشان همچنان در این باشگاه باقی بمانند. البته با ماندن جباری و منتظری، پرونده انتقال ابراهیمی به الاهلی بسته خواهد شد و شاید این بازیکن فصل آینده هم پیراهن استقلال را بپوشد. موضوعی که تا حدی، تلخی منتفی شدن حضور منتظری و جباری در استقلال را کاهش خواهد داد.

نظر شما