شناسهٔ خبر: 13066672 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کریمی قدوسی در گفت و گو با میزان:

لاریجانی به عنوان گزینه نهایی فراکسیون ولایت برای ریاست مجلس دهم تعیین شد/ حاج‌بابایی و دهقان گزینه‌های فراکسیون برای نائب رئیسی

خبرگزاری میزان- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی فراکسیون ولایت برای ریاست مجلس دهم تعیین شد.

صاحب‌خبر -
لاریجانی به عنوان گزینه نهایی فراکسیون ولایت برای ریاست مجلس دهم تعیین شد/ حاج‌بابایی و دهقان گزینه‌های فراکسیون برای نائب رئیسی
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره جلسه شب گذشته فراکسیون ولایت اظهار کرد: در این جلسه که با حضور بیش از 170 نفر از نمایندگان مجلس دهم برگزار شد علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی فراکسیون ولایت برای ریاست مجلس دهم تعیین شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه حمیدرضا حاج بابایی  و محمد دهقان نیز به عنوان نامزدهای فراکسیون ولایت برای حضور در نایب رئیسی مجلس دهم مشخص شدند.

کریمی قدوسی تأکید کرد: در جلسه دیشب فراکسیون ولایت تمامی نمایندگان حاضر بر انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس دهم تأکید و حمایت خود را از وی اعلام کردند.

وی درباره حضور نمایندگانی از لیست امید در جلسه دیشب فراکسیون ولایت اظهار کرد: هیچ فردی از فراکسیون امید در جلسه دیشب فراکسیون ولایت حضور نداشت و این جلسه با حضور نمایندگان اصولگرا مجلس دهم برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما