شناسهٔ خبر: 12919613 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان خبر داد:

نقد کتاب بازگشت به نقطه رهایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

ایلنا: مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان از نقد کتاب بازگشت به نقطه رهایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه گیلان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل عزیزپور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر بیان کرد: مسابقه عکس سوم خرداد از برنامه‌های دانشگاه گیلان است.

عزیزپور تصریح کرد: تئاتر خیابانی با موضوع دفاع‌مقدس و برگزاری جشن مولودی‌خوانی از برنامه‌های تدارک دیده شده در دانشگاه‌های گیلان است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان به برگزاری همایش ادبیات پایداری در ششم خردادماه جاری در دانشگاه گیلان اشاره کرد و یادآور شد: همایش مذکور برای برگزاری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان برگزار می‌شود.

عزیرپور از نقد کتاب بازگشت به نقطه رهایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: سوم خردادماه جاری حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین با موضوع سیاست درهای باز اقتصادی و چشم‌انداز بازار در تالار حکمت دانشگاه گیلان سخنرانی می‌کند.

مدیر فرهنگی‌واجتماعی دانشگاه گیلان با بیان اینکه برنامه‌های ترویجی برای سالروز آزادسازی خرمشهر در این دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: مسابقه تیراندازی برای کارکنان دانشگاه مذکور پیش‌بینی شده است.

نظر شما