شناسهٔ خبر: 12855721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واعظی:دولت بدون مجلس نمی تواند مشکلات بزرگ را حل کند

تهران-ایرنا- سید محمود واعظی معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه در نشست این حزب با منتخبان مجلس دهم با اشاره به اینکه دولت بدون مجلس نمی تواند مشکلات بزرگ را حل کند گفت: 4 گروه می توانند باهم همکاری داشته باشند که شامل اعتدالیون، اصولگرایان معتدل، اصلاح طلبان معتدل و مستقل های اعتدالگرا می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، واعظی شامگاه سه شنبه در نشست حزب اعتدال و توسعه با منتخبان مردم در مجلس دهم در سالن اجلاس سران گفت: هدف نشست صمیمی حزب اعتدال و توسعه با منتخبان مجلس دهم، وحدت آفرینی است و همه سخنرانان در همین مسیر گام برداشتند.
وی با بیان تجربه های موفق گفتگو با گروه های سیاسی از یک جمع بندی در حزب اعتدال و توسعه با این عبارات سخن گفت: به این جمع بندی رسیدیم که کشور نمی تواند با یک جناح به پیروزی برسد و لذا باید با دو جناح سنتی کشور وارد مذاکره شویم.
وی افزود: هم در بین اصولگرایان و هم در میان اصلاح طلبان، گروه هایی معتدل هستند و دور میز دولت، اختلافات بیرون بین اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود نداشت.
معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات مجلس دهم انتخاب افراد دارای مشی اعتدالی و غیر افراطی بود افزود: منتخبان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل رویکرد اعتدالی دارند و باید از این اتفاق بزرگ که در کشور افتاده، صیانت کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات تصریح کرد: این اتفاق یک پیام دارد و آن این است که مردم از اختلافات و تندروی ها خسته شده اند.
وی ادامه داد: مجلس همواره الگوی کشور بوده و اگر تفرقه ای در آن باشد به بیرون هم سرایت می کند. اگر پیام همدلی در آن باشد در کشور هم ساری و جاری می شود و ما نیازمند مجلس همدل و همراه هستیم.
واعظی با بیان اینکه نتیجه همراهی گروه های سیاسی در انتخابات اخیر مشاهده شد گفت: چهار گروه شامل اعتدالیون، اصلاح طلبان معتدل، اصولگرایان معتدل و اعتدالگرایان مستقل می‌توانند با هم همکاری داشته باشند.
نشست حزب اعتدال و توسعه شامگاه سه شنبه در سالن آمفی تئاتر اجلاس سران با حضور چهره‌هایی همچون علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و دبیرکل و موسس حزب اعتدال و توسعه به همراه محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم و نیز علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، فاطمه هاشمی و جمعی از نمایندگان منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
شبس**9241**7261**1058**1565

نظر شما