شناسهٔ خبر: 12844183 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در دانشگاه سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

تجمع دانشجویان در اعتراض به «بی‌قانونی» انجمن موسوم به خط امام

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان ظهر امروز در اعتراض به عدم برخورد به قانون شکنی‌های انجمن موسوم به خط امام مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان ظهر امروز در اعتراض به عدم برخورد به قانون شکنی‌های انجمن موسوم به خط امام مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

 

محمدرضا نظری، دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان درباره این تجمع به "خبرنامه دانشجويان ايران"  گفت: طی یکسال گذشته انجمن موسوم به خط امام، چندین مرتبه با بی قانونی خود باعث اعتراض دانشجویان و تشکل های دانشجویی این دانشگاه شده بود، مسئله ای که همواره با مماشات مسئولین دانشگاه همراه می شد.

 

وی با بیان این مطلب که «این تشکل طی سال های گذشته چندین مرتبه تعلیق شده بود که با فشارهای دولتی و استانداری دوباره شروع به فعالیت کرده است»، افزود: در اردیبهشت ماه سال ۹۴ و در جشنواره «حرکت» این تشکل تصاویر سران فتنه را در محل همایش پخش می کند، در آبان ماه همان سال نیز از از علی شکوری راد دعوت می کنند که یک همایش سراسر هتاکی در نهایت می شود، در نهم دی ماه نیز تصاویر سران فتنه را مجدا بر روی بردها نصب می کنند.

 

نظری در ادامه گفت: در تمامی این اتفاقات تشکل های دانشجویی و علی الخصوص انجمن اسلامی دانشجویان نیز ضمن تنظیم شکایت، مراتب اعتراض را به رئیس و هیات نظارت دانشگاه اعلام کرده است، که هیچ کدام از شکایات بررسی نشد.

 

این فعال دانشجویی تصریح کرد:‌ این تشکل در آخرین فعالیت خود، اقدام به انتشار نامه اخیر مهدی کروبی به رئیس جمهور بر روی بردهای خود همزمان با انجمن تهران می کند، که ما نیز مجددا اقدام به شکایت کردیم، اما باز هم پاسخی از سوی مسئولین دریافت نکردیم.

 

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان این مطلب که "همین مسائل باعث شد که تشکل های دانشجویی امروز تجمع اعتراض آمیز مقابل دفتر رئیس دانشگاه برگزار کنند، گفت: در این تجمع که حدود ۲۰۰ تن از دانشجویان نیز حاضر بودند، ضمن اعلام این اعتراض به رئیس دانشگاه، خواستار پاسخگویی مسئولان شدیم، که رئیس دانشگاه نیز قول پیگیری داد.

نظر شما