شناسهٔ خبر: 12750783 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نعیم قاسم: نتایج تحقیقات انفجار در مقر حزب الله به زودی اعلام می شود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشییع فرمانده شهید، مصطفی بدرالدین وعده داد؛ نتایج تحقیقات درباره انفجار در مقر حزب الله تا صبح فردا اعلام می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المنار،شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشییع فرمانده شهید، مصطفی بدرالدین وعده داد؛ نتایج تحقیقات درباره انفجار در مقر حزب الله تا صبح فردا اعلام می شود. 
وی گفت: حزب الله در هر مکان و زمان و با هر شیوه مناسبی به مقاومت ادامه می دهد.
شبکه های تلویزیونی محور مقاومت مراسم تشییع پیکر فرمانده شهید، مصطفی بدرالدین را به صورت مستقیم پوشش دادند.
وی افزود: برای تشییع شهید بزرگی گرد هم آمده ایم که در راه مقاومت جانفشانی های زیادی کرد و میادین جهاد، او را به عنوان یک ایثارگر و مقاوم می شناسند. او در سالهای اخیر ضربات مهلکی به اسراییل و تکفیری هاوارد کرد. دشمنان می خواهند با قتل بدرالدین مسیر و راه ما تضعیف کنند اما این شهادت ها فرماندهان جدیدی را بوجود می آورد.
معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: انفجاری در نزدیکی فرودگاه دمشق و در یکی از مقرهای حزب الله رخ داد. انفجاری که بسیار شدید بود. برادران ما در حال تحقیق در مورد انفجار و علت آن هستند. احتمالات زیادی در این خصوص وجود دارد و ما نمی خواهیم بر اساس رویکرد سیاسی خود موضعگیری کنیم. وعده می دهیم که حداکثر، تا صبح فردا نتیجه را با جزئیات اعلام خواهیم کرد و مسوول آن را معرفی خواهیم کرد.
شیخ قاسم افزود: در مقابله با تکفیری ها و اسراییل، راه این شهید را ادامه می دهیم. اما دشمن ما اسراییل است که هر روز با چهره ای جدید وارد جنگ می شود. شهید بدرالدین در دمشق ضربات دردناکی به تکفیری ها و مزدوران اسراییل و آمریکا و حامیان آنها که بر دلارهای نفتی سوار هستند، وارد کرد. اما آنها نباید خشنود باشند. ما در هر زمان، مکان و با هر شیوه ای مقاومت را ادامه می دهیم تا به پیروزی برسیم. روزهای آینده نشان خواهد داد که ما اهل شهادت و وفاء به وعده هایمان هستیم و پیروزی با ما خواهد بود. 

نظر شما