شناسهٔ خبر: 12721909 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه های روز سمنان درنمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جمعه برگزار می شود

سمنان-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت : برنامه های فرهنگی روز استان سمنان، جمعه بیست و چهارم اردیبهشت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا سوقندی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: برنامه های فرهنگی روز استان سمنان در نمایشگاه کتاب تهران جمعه بیست و چهارم اردیبهشت از ساعت ١٥:٣٠ تا ١٧:٣٠ در سالن برنامه های فرهنگی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.
وی اظهار داشت : در این برنامه علاوه بر مسئولان کشوری و استانی، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، فرهیختگان و اندیشمندان نیز شرکت دارند.
وی رونمایی از دو جلد کتاب مجموعه داستان های رضوی، برنامه های فرهنگی و تجلیل از نویسندگان را از جمله برنامه های روز استان سمنان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برشمرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: ١٠ تن از ناشران این استان با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بخش از انتشارات خود را در معرض دید و عرضه قرار داده اند.
وی تصریح کرد : ساعت ١٠ صبح جمعه نیز نمایشگاه تازه های نشر، آثار هنرمندان استان سمنان برپا و برنامه موسیقی بومی محلی نیز در قالب برنامه های روز استان سمنان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از پانزدهم اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس مقابل مرقد مطهر امام راحل فعالیت خود را آغاز کرده و تا بیست و پنجم اردیبهشت ادامه دارد.
6103/6026

نظر شما