شناسهٔ خبر: 1263656 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تکرار/ امیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد

آغاز مجدد فعالیت کمیته مرزی مشترک ایران و پاکستان با توجه به حادثه سراوان

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت کشور گفت: اشراف اطلاعاتی و دقت نظر نیروهای امنیتی و انتظامی بالاست و مرزهای‌مان نیز از امنیت خوبی برخوردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور عصر روز گذشته در حاشیه مراسم ختم همشیره محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، در خصوص اقدامات وزارت کشور جهت جلوگیری از حادثه رخ داده در سراوان، گفت: امنیت مرزهای ما برقرار است و مشکلی در این زمینه نداریم و نیروهای مسلح و به خصوص سپاه پاسداران در هماهنگی و آمادگی کامل هستند.

وی افزود: مشکل این است که پاکستان در داخل خاک خود حاکمیت ندارد و ما بارها به این همسایه خود گفته‌ایم که باید در داخل خاک‌شان اعمال حاکمیت کنند و اجازه ندهند عملیات‌های ایذایی و تروریستی علیه کشورمان شکل گیرد.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه در پی حادثه تروریستی در منطقه سراوان، کمیته مرزی مشترک ایران و پاکستان مجددا به زودی فعال می‌شود، گفت: ما علاوه بر آن از طریق دستگاه دیپلماسی کشور نیز تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا ناامنی کشور پاکستان به داخل جمهوری اسلامی ایران سرایت نکند.

امیری ادامه داد: به هر حال فاصله مرزی کشورمان با پاکستان و افغانستان کم است و باید با مجموعه اقدامات هماهنگ و مشترک گروه‌های خرابکار و تروریستی را از بین برد.

وی گفت: آن چیزی که مهم است این است که اشراف اطلاعاتی و دقت نظر نیروهای امنیتی و انتظامی بالاست و مقابل هرگونه حرکت خرابکارای می‌ایستند.

سخنگوی وزارت کشور گفت: داعش به هیچ عنوان برای کشور ما تهدید نیست و دوره آنها تمام شدنی است و در حال عقب‌نشینی هستند و معتقدیم که تاریخ مصرف آنها به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما