شناسهٔ خبر: 12593690 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

علی جنتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

درخواست ارشاد از رهبر انقلاب برای حضور در نمایشگاه/ از دستگیری هفت بازیگر خبری ندارم

جنتی درباره دعوت از رهبری برای نمایشگاه کتاب ادامه داد: دعوت نداشتیم ولی خدمت ایشان نامه ای نوشتیم تا به اصحاب هنر و فرهنگ افتخار دهند و با حضورشان باعث دلگرمی ناشران شوند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی «نسیم آنلاین» ، وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم نامه شهرداری با وزارت ارشاد برای نمایشگاه کتاب نهایی شده و مشکلی وجود ندارد و طی ایام نمایشگاه امضا می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این تفاهم نامه پنج ساله است یا ده ساله گفت: چه فرقی دارد.

جنتی درباره دستگیری هفت بازیگر در یک پارتی اظهاز داشت: این موضوع را تازه از شما می شنویم و حتی در فضای مجازی نیز این خبر را ندیدم.

وی تصریح کرد: شهرداری طی 4 ماهه گذشته از شهردار تا معاونان محترم شان با تمام نیرو و امکانات با ارشاد همکاری کرده و عمده آنچه می خواستیم را تامین کردند.

وی افزود: مشکل خاصی نداشتیم و تنها کمی در ورودی نمایشگاه تراکم وجود دارد و دلیلش هم عدم اطلاع مراجعه کنندگان از تعداد ورودی های نمایشگاه است که صحبت شده تا نیروی انتظامی مردم را در ابن زمینه راهنمایی کنند.

وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که پیش بینی این میزان استقبال از نمایشگاه را داشتند گفت: بله ولی اتحادیه ناشران نگران دوری مسیر بودند که از اول گفتیم تنها 61 درصد تهرانی ها هستند و دسترسی همه کشور با سهولت به نمایشگاه فراهم شده است.

وی درباره دعوت از رهبری برای نمایشگاه کتاب ادامه داد: دعوت نداشتیم ولی خدمت ایشان نامه ای نوشتیم تا به اصحاب هنر و فرهنگ افتخار دهند و با حضورشان باعث دلگرمی ناشران شوند.

جنتی درباره اثار با محتوای نامناسب گفت: اگر چنین اثاری در بخش داخلی و خارجی وجود داشته باشد با نظارت های موجود با انها برخورد میشود و در صورت وجود کتابی ان اثر جمع اوری خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما