شناسهٔ خبر: 12567039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی توانمندی‌های زنان روستایی در پنجمین نمایشگاه بانوان استان اردبیل

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: توانمندی‌های زنان روستایی استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا خواجوی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل اظهار داشت: شرکت‌های تعاونی زنان روستایی، صندوق اعتبارات خرد و زنان کارآفرین و تلاشگر روستایی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان که در تاریخ 12 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افتتاح شد حضور فعالی دارند.

وی بیان کرد: توانمندسازی تولیدکنندگان زن روستایی و ساماندهی آنان در قالب تشکل‌های اقتصای و تعاونی‌های روستایی از برنامه‌های مهم امور زنان روستایی مدیریت ترویج است که با هدف تسهیل دسترسی آنان به منابع مالی، دسترسی به بازارهای مناسب و حضور در عرصه‌های اقتصادی و افزایش مشارکت اقتصادی اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل شرکت در نمایشگاه‌های استانی، ملی و منطقه‌ای را فرصتی مناسب برای آشنایی تشکل‌های روستایی با فرصت‌های کسب و کار، تبادل تجربیات و بازاریابی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

نظر شما