شناسهٔ خبر: 12534480 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد:

دولت امسال اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می کند

معاون اول رئیس جمهوری گفت: مهمترین برنامه دولت در سال 95 عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است و استانهای مختلف کشور نیز در این جهت مسئولیتهایی را پذیرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری، امروز (سه‌شنبه، 14 اردیبهشت ماه) به منظور بازدید و افتتاح چند طرح عمرانی، وارد استان لرستان شد؛ معاون اول رئیس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد از سوی استاندار و مدیران ارشد استان لرستان مورد استقبال قرار گرفت.

وی در فرودگاه خرم آباد و در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که استان لرستان استعدادهای فراوان و موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای دارد، گفت: لرستان منابع آبی خوبی مطلوبی دارد و از همه مهمتر این که مردم این استان مردمانی پرتلاش و کوشا هستند که می‌توانند همه این ظرفیتها را به فعلیت رسانده و برای توسعه استان به کار گیرند.

جهانگیری یکی از برنامه های سفر خود را شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان عنوان کرد و افزود: مهمترین برنامه دولت در سال 95 عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است و استانهای مختلف کشور نیز در این جهت مسئولیتهایی را پذیرفته‌اند.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: استان لرستان باید در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی استان الگو باشد، زیرا وزیر کشور مسئولیت یافته است که اجرای اقتصاد مقاومتی در استانهای لرستان و آذربایجان شرقی را پیگیری و گزارش پیشرفت کار را به صورت مستمر به دولت ارائه دهد.

وی با اشاره به این که در این سفر قرار است سه طرح مهم در استان لرستان افتتاح شود، عنوان کرد: پتروشیمی خرم آباد یکی از پروژه هایی است که در این سفر به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدوارم با حمایت استاندار لرستان، پس از افتتاح پتروشیمی خرم آباد شاهد راه اندازی واحدهای کوچکتر صنعتی با حضور بخش خصوصی باشیم.

جهانگیری همچنین افتتاح سد حوضیان الیگودرز و بیمارستان این شهرستان را نیز از دیگر طرحهای قابل افتتاح در این سفر برشمرد و گفت: امیدوارم افتتاح این طرحها گامی در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم استان لرستان باشد.

وزیران نفت و نیرو، معاون اول رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می‌کنند.

نظر شما