شناسهٔ خبر: 12480096 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک:

شهید مطهری الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر حاضر است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک، مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمع کثیری از استادان دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات پردیس ورامین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک برگزار و از استادان منتخب فرهنگی تجلیل به‌عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز استاد اظهار داشت: استاد مرتضی مطهری یکی از بارزترین، موفق‌ترین و پیشر‌وترین متفکران اسلامی در عصر جدید است که در گستردگی فکر، درک زمان، شناخت مسائل فکری، توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم‌عصران خویش بود.

وی از شهید مطهری به‌عنوان استاد نمونه علم و اخلاق یاد کرد و گفت: او توانست عمر پربرکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات بخش از زوایای مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کج‌روی‌ها و انحرافات صرف کند و به این جهت حق عظیمی بر مسلمانان به ویژه نسل انقلاب دارد و به حقیقت، الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر ماست.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک در پایان تصریح کرد: وظیفه همه ماست تا با تأسی از بزرگان خود در جهت کسب علم و اخلاق تلاش کنیم و کرسی‌های علمی دنیا را فتح کرده و موجبات افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را فراهم بیاوریم.

بر پایه این گزارش، در پایان مراسم گرامیداشت روز معلم از استادان علی مردانی، مهدی کردبچه، غلامحسین کرمی، زری باغانی ثانی و فاطمه میر آقاسی با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ر/

کانال تلگرام سرپرستی خبرگزاری فارس در جنوب تهران

telegram.me/joinchat/BOxrhj4jYGbJ7OgNMorHRw

نظر شما