شناسهٔ خبر: 12465142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

كار رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در استان مركزی آغاز شد

اراك - ایرنا - كار رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در سطح سه حوزه انتخابیه 'اراك، كمیجان و خنداب'، 'شازند' و 'ساوه و زرندیه' در استان مركزی از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد انتخابات استان مركزی در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: رای گیری از واجدان شرایط در حوزه های انتخابیه سه گانه استان مركزی در سطح 708 شعبه انجام می شود و بیش از ۱۰ هزار نفر در این سه حوزه انتخابیه دست اندر كار برگزاری انتخابات هستند.
شكرالله حسن بیگی افزود: وظیفه مجریان انتخاباتی صیانت از آرای مردم، قانونمداری و اخلاق است و تمامی دست اندركاران امور رای گیری و اعضای كمیته های شش گانه انتخابات در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم بر این تكالیف پافشاری دارند.
وی در خصوص ویژگی های افراد واجد شرایط در انتخاباته اظهار كرد: افرادی كه از تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۷۷ به قبل متولد شد ه اند در این دوره انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند و افرادی كه در مرحله اول موفق به رای دادن نشده اند در دوره دوم می توانند در انتخابات شركت كنند.
استان مركزی هفت كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد كه تكلیف چهار كرسی آن در مرحله نخست انتخابات روشن شد و رقابت شش نامزد حاضر در عرصه مرحله دوم برای تعیین تكلیف سه كرسی باقیمانده است.
6013/6012

نظر شما