شناسهٔ خبر: 1246373 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

گنبد آهنین توانایی رهگیری موشک های مقاومت را ندارد

ˈگردان های عزالدین قسامˈ شاخه نظامی ˈجنبش حماسˈ اعلام کرد: برخی موشک های خود را به نوعی فناوری جدید مجهز کرده که با گمراه کردن ˈسپردفاع موشکیˈ (گنبد آهنین) رژیم صهیونیستی، اهداف خود در سرزمینهای اشغالی را نابود می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گردان های عزالدین قسام اعلام کرد که دیروز (شنبه) تل آویو را با دو موشک از نوع ˈ جی 180 ˈ مجهز به فناوری جدید هدف قرار داد.

این گردان ها افزودند: این فناوری باعث می شود سامانه ضد دفاع موشکی ˈگنبد آهنینˈ رژیم صهیونیستی نتواند این موشک ها را شناسایی و رهگیری کند.
 

گردان های قسام در بیانیه ای افزود، گنبد آهنین نتوانست این نوع موشک ها را که گردان های قسام شلیک کردند، شناسایی و رهگیری کند و هیچ یک از سامانه های دفاع موشکی و رادارهای رژیم صهیونیستی نیز موفق به شناسایی این نوع موشک ها نشد، در نتیجه این موشک ها به اهداف خود اصابت کردند .
موشک های جدید مقاومت
گردان های قسام افزود: ما چهار فروند دیگر از این نوع موشک ها که مجهز به این فناوری نبود را نیز به سمت تل آویو شلیک کردیم و مشاهده شد که گنبد آهنین سعی کرد این موشک ها را رهگیری و منفجر کند، اما یکی از موشک های گنبد آهنین در آسمان ˈعسقلانˈ منفجر شد که خساراتی در این شهر برجای گذاشت .
موشک های جدید مقاومت

گردان های عزالدین قسام افزود: موشک های مقاومت به جاهایی از عمق اراضی اشغالی رسید که از سال 1948 تاکنون بی سابقه بوده و در این میان مقاومت نوآوری هایی داشته که هیچ کس پیش بینی آن را نمی کرد، تاکتیک هایی به کار برد که بی سابقه بوده و در این روزها از بخش هایی از زرادخانه موشکی خود پرده برداشت که طی سال های محاصره بی سابقه غزه ، توسط متخصصان محلی ساخته و آماده شده بود.

از دوشنبه شب گذشته که رژیم صهیونیستی دست به حمله وحشیانه ای به نوار غزه زد، تاکنون دست کم 159 فلسطینی به شهادت رسیده و هزار و 70 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
 

نظر شما