تیننیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کنارگذر لنگرود گفت: باند جنوبی کنارگذر لنگرود به طول 9 کیلومتر با پیشرفت 53 درصدی تا پایان سال 1395 به بهرهبرداری میرسد و برای تکمیل آن به 65 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور، علی نورزاد با اشاره به اهمیت این محور در کاهش ترافیک شمال کشور گفت: این کنارگذر به طول 11.4 کیلومتر در مسیر بزرگراه کناره شمال به طول 700 کیلومتر قرار دارد و به نام بزرگراه آستارا- گرگان مطالعه و در حال حاضر قسمتهای اعظمی از آن احداث شده است و با تکمیل سایر قسمتهای باقیمانده، ارتباط مناسبی در حاشیه دریای خزر ایجاد میشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 325 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: برای تکمیل باقیمانده این مسیر به 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی افزود: طول این مسیر در استان گیلان از آستارا تا غرب رامسر حدود 320 کیلومتر است و عملیات اجرایی از آستارا تا انزلی و دنباله آن کنارگذر انزلی در دست اجرا بوده و از انزلی تا رشت و از رشت تا رامسر نیز بخشهای عمده آن احداث شده است.
نورزاد با تأکید بر سیاستهای دولت تدبیر و امید در خصوص اتمام پروژههای نیمهتمام زیرساختی کشور اظهار داشت: در راستای اجرای برنامههای دولت، رویکردهای وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور بر اتمام هرچه سریعتر پروژههایی که عملیات اجرایی آنها بنا به دلایل متعددی به درازا کشیده است، استوار شده است تا با جلوگیری از اتلاف منابع ملی و به بهرهوری رساندن سرمایههای کشور این پروژهها به بهرهبرداری برسد.
نورزاد با اشاره به پیشرفت 53 درصدی این پروژه خاطرنشان کرد: کنارگذر لنگرود از محدوده تالشمحله در غرب لنگرود در کیلومتر 320 محور بزرگراه آغاز و قبل از شلمان خاتمه مییابد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور با اشاره به اهمیت این کنارگذر و افتتاح باند شمالی آن در آغاز سال اظهار داشت: با توجه به توسعه شهر لنگرود و ترافیک عبوری از محوره کناره شمال که بیش از 24 هزار وسیله نقلیه در روز برآورد میشود، مسیر تعریض شده در حاشیه جنوبی شهر که تبدیل به بلوار شهری شده است، پاسخگوی عبور ترافیک سراسری نیست لذا احداث کنارگذر خارج از طرح جامع این شهر ضرورت پیدا کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اولویتبندی صورت گرفته در تکمیل این پروژه افزود: به دلیل محدودیت منابع مالی، برنامهریزی شده است تا این کنارگذر در سه اولویت تکمیل و به بهرهبرداری برسد که اولویت اول احداث باند شمالی آن به نتیجه رسید و هماکنون زیر عبور ترافیک قرار دارد، اولویت دوم تکمیل باند جنوبی کنارگذر است که در صورت تأمین اعتبار موردنیاز تا پایان سال 1395 به بهرهبرداری میرسد و اولویت سوم نیز احداث بخش اول از ابتدای کنارگذر تا بلوار ورودی مشتمل بر تقاطع و پل ابتدای مسیر و پل تقاطع بلوار لنگرود است.
∎
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور، علی نورزاد با اشاره به اهمیت این محور در کاهش ترافیک شمال کشور گفت: این کنارگذر به طول 11.4 کیلومتر در مسیر بزرگراه کناره شمال به طول 700 کیلومتر قرار دارد و به نام بزرگراه آستارا- گرگان مطالعه و در حال حاضر قسمتهای اعظمی از آن احداث شده است و با تکمیل سایر قسمتهای باقیمانده، ارتباط مناسبی در حاشیه دریای خزر ایجاد میشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 325 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: برای تکمیل باقیمانده این مسیر به 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی افزود: طول این مسیر در استان گیلان از آستارا تا غرب رامسر حدود 320 کیلومتر است و عملیات اجرایی از آستارا تا انزلی و دنباله آن کنارگذر انزلی در دست اجرا بوده و از انزلی تا رشت و از رشت تا رامسر نیز بخشهای عمده آن احداث شده است.
نورزاد با تأکید بر سیاستهای دولت تدبیر و امید در خصوص اتمام پروژههای نیمهتمام زیرساختی کشور اظهار داشت: در راستای اجرای برنامههای دولت، رویکردهای وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور بر اتمام هرچه سریعتر پروژههایی که عملیات اجرایی آنها بنا به دلایل متعددی به درازا کشیده است، استوار شده است تا با جلوگیری از اتلاف منابع ملی و به بهرهوری رساندن سرمایههای کشور این پروژهها به بهرهبرداری برسد.
نورزاد با اشاره به پیشرفت 53 درصدی این پروژه خاطرنشان کرد: کنارگذر لنگرود از محدوده تالشمحله در غرب لنگرود در کیلومتر 320 محور بزرگراه آغاز و قبل از شلمان خاتمه مییابد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور با اشاره به اهمیت این کنارگذر و افتتاح باند شمالی آن در آغاز سال اظهار داشت: با توجه به توسعه شهر لنگرود و ترافیک عبوری از محوره کناره شمال که بیش از 24 هزار وسیله نقلیه در روز برآورد میشود، مسیر تعریض شده در حاشیه جنوبی شهر که تبدیل به بلوار شهری شده است، پاسخگوی عبور ترافیک سراسری نیست لذا احداث کنارگذر خارج از طرح جامع این شهر ضرورت پیدا کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اولویتبندی صورت گرفته در تکمیل این پروژه افزود: به دلیل محدودیت منابع مالی، برنامهریزی شده است تا این کنارگذر در سه اولویت تکمیل و به بهرهبرداری برسد که اولویت اول احداث باند شمالی آن به نتیجه رسید و هماکنون زیر عبور ترافیک قرار دارد، اولویت دوم تکمیل باند جنوبی کنارگذر است که در صورت تأمین اعتبار موردنیاز تا پایان سال 1395 به بهرهبرداری میرسد و اولویت سوم نیز احداث بخش اول از ابتدای کنارگذر تا بلوار ورودی مشتمل بر تقاطع و پل ابتدای مسیر و پل تقاطع بلوار لنگرود است.
نظر شما