شناسهٔ خبر: 12449929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی در دور دوم انتخابات/۱۳۱

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه: نتیجه انتخابات در استان کرمانشاه امشب اعلام می‌شود/ مصرف ۹۶هزار تعرفه رأی تاکنون

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: نتیجه انتخابات در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و سنقروکلیایی تا پایان امشب اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه امیر شاه‌آبادی با حضور در ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: براساس ماده 24 قانون انتخابات پس از پایان اخذ رأی، شمارش آرا، تطبیق آن با هیئت نظارت و امضای صورت‌جلسه، نتیجه انتخابات توسط فرمانداران اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مشارکت مردم از ساعت 16 امروز، گفت: در حوزه انتخابیه کرمانشاه تاکنون 80هزار تعرفه رأی و در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی نیز 16هزار تعرفه رأی مصرف شده است و رأی‌گیری تا ساعت 18 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ساعت اخذ رأی از ساعت 8 و به مدت 10 ساعت است، افزود: چنانچه شاهد ازدحام در شعب اخذ رأی باشیم و مشارکت مردم نیز افزایش یابد احتمال تمدید زمان رأی‌گیری وجود دارد ولی تاکنون درخواستی برای تمدید این زمان در استان ارائه نشده است.

وی از احتمال تمدید زمان رأی‌گیری در استان تا ساعت 20 خبرداد و گفت: تمامی 657 شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و سنقروکلیایی به دستگاه‌های احراز هویت مجهز شده‌اند و به جز اخذ رأی و شمارش آرا بقیه مراحل انتخابات الکترونیکی است.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای برخورد با تخلفات انتخاباتی، افزود: احتمال وقوع مواردی همچون انتقال جمعی رأی دهندگان از مناطق مختلف استان در این مرحله از انتخابات بسیار ضعیف است ولی با سایر تخلفات به سرعت و شدت برخورد می‌شود.

شاه‌آبادی از افزایش مشارکت مردم در انتخابات خبرداد و گفت: تاکنون 25درصد از افرادی که در کرمانشاه و سنقروکلیایی رأی داده‌اند در مرحله نخست در انتخابات شرکت نکرده بودند که این موضوع سبب افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما