شناسهٔ خبر: 12446763 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مقیمی در جمع خبرنگاران:

مشکل امنیتی و انتظامی در زمینه برگزاری انتخابات نداریم/نهایت تلاش مان اعلام نتایج تا ۸ صبح فرداست

خبرگزاری شبستان:رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مشکل امنیتی و انتظامی خاصی تاکنون در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته است، گفت: تمام تلاش مان این است که تا ساعت ۸ صبح فردا نتایج را در اکثر حوزه های انتخابیه اعلام کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان مستقر در ستاد انتخابات کشور، محمدحسین مقیمی، رییس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گفت: مردم در تمامی 55 حوزه انتخابیه حضور چشم گیر داشته اند و از اول صبح برای اخذ  رای در این حوزه ها حضور یافته اند.

 

وی با بیان اینکه آرامش بسیار خوبی در تمام شعب حاکم است، اظهار کرد: مشکل امنیتی و انتظامی تاکنون نداشته ایم و خوشبختانه مردم، نامزدها نسبت به رعایت قوانین اهتمام ویژه ای دارند که امیدواریم تا انتهای روند انتخابات این آرامش ادامه داشته باشد.

 

مقیمی ادامه داد: نمایندگان داوطلبان و همچنین ناظران در اکثر شعب حضور دارند و خوشبختانه نظارت خوبی بر انتخابات وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه بازرسان وزارت کشور نیز در اکثر شعب حضور دارند، گفت: سعی شده است نمایندگان داوطلبان در اکثر شعب حضور داشته باشند و به جز یک یا 2 مورد تمام نمایندگان داوطلبان در شعب حضور دارند و حضور این افراد کمک می کند همه چیز بر اساس ضوابط پیش رود.

 

رییس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که آیا در شعب تاکنون با کمبود تعرفه روبرو نشده بودید، گفت: تعرفه ها به اندازه کافی چاپ و تهیه شده است و تا این لحظه با کمبود تعرفه مواجه نبودیم.

 

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا نتایج تا 8 صبح فردا اعلام می شود یا خیر نیز گفت: نتایج اکثر حوزه های انتخابیه تا 8 صبح فردا اعلام می شود اما امکان دارد اعلام نتایج نهایی در برخی از حوزه ها طول بکشد که البته ما سعی می کنیم در ساعات اولیه صبح فردا تمامی نتایج را اعلام کنیم.

نظر شما