شناسهٔ خبر: 12445580 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

استاندارچهارمحال وبختیاری: فضای برگزاری انتخابات در استان مطلوب است

شهركرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری آرامش حاكم بر فضای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه باقی مانده این استان را مطلوب ارزیابی كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتكی، روز جمعه در دیدار از شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان بروجن گفت: تدابیر لازم برای برقراری آرامش و امنیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فراهم شده است.
وی تصریح كرد: فعال سازی دستگاه هویت سنج در شعبه های اخذ رای حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فاسان، كوهرنگ و كیار، بروز تخلفات انتخاباتی به حداقل ممكن كاهش می دهد.
سلیمانی دشتكی افزود: دستگاه هویت سنج مشخص می كند كه فرد رای دهنده، در دور قبل در كدام حوزه انتخاباتی رای داده و امكان شركت در دور دوم انتخابات در دو حوزه باقی مانده را نیز مشخص می كند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مسوولان برگزاری انتخابات در استان، تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به كار گرفته اند.
وی یادآورشد: انتخابات هفتم اسفند سال گذشته نیز با امنیت، آرامش و سلامت كامل در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گزارش ایرنا، استاندار و جمعی از مسوولان چهارمحال و بختیاری به همراه فرماندار و مدیران شهرستان بروجن از شعبه های اخذ رای در مدرسه شرف و كانون فرهنگی تربیتی لقمان حكیم فرادنبه و دبستان شهید صفیان و مدرسه ابن سینا شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن دیدن كرد.
به گزارش ایرنا، از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهركرد،بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشیده شده است.
7362/ 6014/

نظر شما