شناسهٔ خبر: 12445475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار تبریز:تخلف انتخاباتی محرز تا این لحظه گزارش نشده است

تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان تبریز گفت: تاكنون تخلف انتخاباتی محرز در هیچ یك از شعب انتخابیه حوزه تبریز، اسكو و آذرشهر گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

رحیم شهرتی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه آثار تبلیغاتی نامزدها نباید در محل شعب اخذ رای وجود داشته باشد، افزود: قبل از آغاز انتخابات تمامی اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن امحا شده است.
وی ادامه داد: در تمامی شعب اخذ رای، یك دستگاه رادیو روشن است تا دستورالعمل های فوری ستاد انتخابات را كه از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می شود، مورد عمل قرار دهند.
رئیس حوزه انتخابیه تبریز، اسكو و آذرشهر افزود: اخذ رای در تمامی شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه رای دهنده توسط شخص رای دهنده امكان پذیر است و هیچ مدرك دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نیست.
وی با اشاره به وجود دستگاه های احراز هویت آنلاین در تمامی شعب اخذ رای اظهار كرد: دارندگان شناسنامه بدون عكس نیز می توانند می توانند در انتخابات شركت و رای دهند.
آذربایجان شرقی با بیش از سه میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 19 كرسی در مجلس شورای اسلامی است كه در مرحله نخست دهمین دوره این مجلس تعداد 10 نماینده با كسب اكثریت آرا به مجلس راه یافتند.
6120/6183

نظر شما