شناسهٔ خبر: 12437130 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شهركرد مردم را به حضور در دور دوم انتخابات دعوت كرد

شهركرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌و‌بختیاری و امام جمعه شهركرد در پیامی، مردم دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ را برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس دهم فراخواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در پیام حجت الاسلام محمدعلی نكونام كه نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه در دو حوزه انتخابیه در استان برگزار می‌شود و مردم در این رابطه تكلیف دیگری دارند تا با نقش‌آفرینی خود تركیب مجلس شورای اسلامی را تكمیل كنند.
در ادامه این پیام آمده است: مجلس در عرصه‌های مختلف نظام نقش‌آفرین است و می‌تواند در آبادانی و عمران، مسائل فرهنگی و سیاسی و خدمتگزاری به مردم در بیان مطالبات آنان موثر باشد.
در ادامه پیام امام جمعه شهركرد تاكید شده است: بنابراین نماینده‌ای را كه انتخاب می‌كنیم باید بیدار و با بینش و بصیرت باشد و مردم گوش‌شان به فتنه‌گری‌ها نباشد.
وی یادآور شده: مردم با بصیرت و بینشی كه دارند یك انتخاب‌گر خوب باشند و فردی را انتخاب كنند كه در پیشگاه خدای تبارك و تعالی مسئول بوده و مفید به حال اسلام، نظام اسلامی، مجلس شورای اسلامی و مردم باشد.
امام جمعه شهركرد در این پیام می افزاید: یكی از مشكلات بزرگ كشور این است كه عده‌ای نگاهشان به بیرون كشور می باشد و این نگاه باعث شده تا برخی مسائل كشور بر روی زمین مانده و آسیب‌هایی را بر كشور وارد كرده است.
حجت الاسلام نكونام توصیه كرد:‌ مردم افرادی را انتخاب كنند كه متعهد، سالم، طرفدار حركت درونی و اقتصاد درون‌زا و اقتصاد مقاومتی و متكی به درون و اقتدار درونی و در جهت اموری كه رهبری معظم انقلاب پیش پای مردم گذاشتند، حركت كنند.
این پیام در پایان خاطرنشان كرده است: دولتمردان و دست ‌اندركاران هم تلاش كنند، فضای سالم برای رای‌گیری فراهم شود. به گزارش ایرنا، از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهركرد،بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشیده شده است.
بنابر اعلام وزارت كشور دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه 10 اردیبهشت ماه در كشور برگزار می شود.
7363/ 6014/

نظر شما